Announcement

Collapse
No announcement yet.

Linda

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Linda

skönt att hon är ute! Att hon är en så dålig mamma som hon är trodde jag inte när hon först kom till huset.Micke kommer snart att inse hur hon är och att det inte kommer att hålla mellan dom.

Linda

Hur kan du veta hur Linda är mot sina barn? Känner du henne? Hon kanske gör som de flesta mammor, sitt bästa men det räcker väl inte för er, besserwissrar?? Sluta och sprid elaka rykten om Linda. Hon har nog bekymmer ändå..

Comment

Linda

Man har inte sex i tv som mamma när ens barn kan se det! Det böhver man inte vara mamma för att förstå!

Comment

Linda

Jag har ingenting mot Kajsa, men jag tycker det var jättetrist att Linda åkte ut. Jag ville för den delen inte att Kajsa skulle bli utröstad heller. Men nu När Linda har åkt ut kommer det bli aptrist i huset. Kajsa sover hela tiden, Larssa och Micke spelar spel hela dagarna och Danne apar framför spegeln eller så drar han i nosringen... Jättespännande... Gäsp.

Jag saknar dig redan Linda.

Comment

Linda

men herrejösses... om det blir så tråkigt : sluta titta! det är väl ingen som tvingar dig?????

Comment

Linda

Svar på inlägg av helmy, 2003-04-24 22:41
            men herrejösses... om det blir så tråkigt : sluta titta! det är väl ingen som tvingar dig?????
            Tagga ner lilla stumpan.

Comment

Linda

jag håller med dig helmy, ingen tvingas att titta! Nu är det inte bara sex och linda i rutan

Comment

Linda

okej. jag ska tagga ner.... eller också så ska du skaffa dig ett liv

Comment

Linda

tycker att det är synd att Lindas barn ska få lida av detta. kanske bli mobbad för sin mamma

Comment

Linda

Svar på inlägg av helmy, 2003-04-24 22:45
                    Detsamma. Har du käkat citron idag?

Comment

Linda

Håller faktiskt med gudrungudrun om att det kommer bli dötrist utan Linda. Skall ge det en chans, vi får väl se hur det blir...

Comment

Linda

Svar på inlägg av gudrungudrun, 2003-04-24 22:46
                        Svar på inlägg av helmy, 2003-04-24 22:45
                        Detsamma. Har du käkat citron idag?
                        jag gillar bara inte nedlåtande mansgriskommentarer... a la l"lilla stumpan"

Comment

Linda

Blir du road av att se linda och Micke ha sex eller!

Comment

Linda

Naturligtvis kommer jag att fortsätta titta. Jag är svårt BB-beroende. Synd att det är så få dagar kvar.

Comment

Linda

Svar på inlägg av gudrungudrun, 2003-04-24 22:39
                              Jag har ingenting mot Kajsa, men jag tycker det var jättetrist att Linda åkte ut. Jag ville för den delen inte att Kajsa skulle bli utröstad heller. Men nu När Linda har åkt ut kommer det bli aptrist i huset. Kajsa sover hela tiden, Larssa och Micke spelar spel hela dagarna och Danne apar framför spegeln eller så drar han i nosringen... Jättespännande... Gäsp.

Jag saknar dig redan Linda.
                              Sluta titta då.

Inget dög åt Linda och när någon sa emot henne så gick hon till bikten och sa att hon var "hatad av alla". Hon hade alltid något att skylla på efter hon hade druckit. Det finns fler exempel.....

Sluta upp och var en dålig förlorare, inse att Linda inte var lika omtyckt av BB-tittarna som Kajsa var.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X