Hoppsan?
Svar på inlägg av laphroaig666, 2003-04-25 01:35
ok jag missuppfatta sig nog, tyckte du skrev typatt vem som helst kan göra bra musik med dator, sorry
Svar på inlägg av laphroaig666, 2003-04-25 01:35
Svar på inlägg av Ophiax, 2003-04-25 01:33
Ungefär det jag skrev också........=O)
Svar på inlägg av laphroaig666, 2003-04-25 01:31
för att spela i ett rockband måste man kunna spela gitarr...och intrumentet datorn gör det enklare att spela annan musik, men man måste fortfarande kunna toner och kunna få inspiration till att skapa bra musik. skulle du eller jag skapa "datormusik" skulle ingen lyssna på det, det är mer än att trycka på en knapp
Svar på inlägg av Ophiax, 2003-04-25 01:24
Kanske är datorn den bästa uppfinningen vad det gäller framtida musik,, För den ökar möjligheten för fler att börja testa och därigenom ökar rimligtvis summan av talanger.. Men fortfarande är det ju så att inte alla kan bli en beethoven, bli ett band som Oasis mm,, Den grundläggande talangen som vissa men inte alla föds med måste fortfarande finnas där,, Så datorn blir i förlängningen bara ett hjälpmedel som gör vägen till hyfsad musik enklare, men riktigt högklassig musik beror inte på instrumentet utan den som hanterar det och kan utnyttja dess fördelar...
Svar på inlägg av Babe78, 2003-04-25 01:16
dom menar antalgigen dåligt utförda dance-covers på MTV, men jag menar rave,techno,hardcore,gabber,industrial...blabla... .och att datorn är den absolut bästa uppfinningen någonsin
Med dator musik antar jag att ni menar techno, rave, house å sånt lr?? Det blev sån disskussion om det så jag vill oxå vara med å delta.

Comment