Nån mer än jag som kände att det hände för mycke igår! Mer än man klarade av! Jag är fortfarande chockad!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jag är chockad
Collapse
X
-
Jag är chockad
Dom struntade i att berätta om Jonas, och sen den stackars tjejen som har Linda som förebild och plötsligt ska BB2 komma in. Och sen Linda som var halvnaken i tv och Adam som höll Lindas hand och sen papegojan som sa Big Brother. Förvirrad!
- Comment
Comment
-
Jag är chockad
Svar på inlägg av Daniellas ande, 2003-04-25 12:24
u go girlDom struntade i att berätta om Jonas, och sen den stackars tjejen som har Linda som förebild och plötsligt ska BB2 komma in. Och sen Linda som var halvnaken i tv och Adam som höll Lindas hand och sen papegojan som sa Big Brother. Förvirrad!
- Comment
Comment
-
Jag är chockad
Jag tappade hakan när jag såg Lindas urringning eller vad man ska kalla det. Varför såg det ut så?! Hade hon tappat knapparna eller glömt att knäppa eller! Jag satt med öppen hake i en timme och uppfattade inte vad nån sa eller gjorde.
- Comment
Comment
-
Jag är chockad
Svar på inlägg av xalio, 2003-04-25 13:58
Vad var det för omoget med det inlägget? Hon är ju omogen när hon måste visa tuttarna!Svar på inlägg av månen, 2003-04-25 13:55
Och du är ännu omognare som skriver ett sånt idiotiskt inläggJag tycker Linda verkar omogen som måste visa tuttarna hela tiden.
- Comment
Comment

Comment