Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jag är chockad

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jag är chockad

Nån mer än jag som kände att det hände för mycke igår! Mer än man klarade av! Jag är fortfarande chockad!

Jag är chockad

Hände för mycket av vad?

Comment

Jag är chockad

Dom struntade i att berätta om Jonas, och sen den stackars tjejen som har Linda som förebild och plötsligt ska BB2 komma in. Och sen Linda som var halvnaken i tv och Adam som höll Lindas hand och sen papegojan som sa Big Brother. Förvirrad!

Comment

Jag är chockad

Svar på inlägg av Daniellas ande, 2003-04-25 12:24
        Dom struntade i att berätta om Jonas, och sen den stackars tjejen som har Linda som förebild och plötsligt ska BB2 komma in. Och sen Linda som var halvnaken i tv och Adam som höll Lindas hand och sen papegojan som sa Big Brother. Förvirrad!
        u go girl

Comment

Jag är chockad

haha jaa!

Comment

Jag är chockad

Jag var chockad at Linda åkte ut.. Hon var coolt när hon kom in i studion..!!! Saknar henne

Men bra att Kajsa fick stanna iaf.. Men skulel vilja att Danne ska ut och Linda + Kajsa ska stanna..

Comment

Jag är chockad

Jag tappade hakan när jag såg Lindas urringning eller vad man ska kalla det. Varför såg det ut så?! Hade hon tappat knapparna eller glömt att knäppa eller! Jag satt med öppen hake i en timme och uppfattade inte vad nån sa eller gjorde.

Comment

Jag är chockad

Haka skulle det va!

Comment

Jag är chockad

Jag tyckte Lindas bröst såg ut som en rumpa Kanske lite FÖR mycket uringning

Comment

Jag är chockad

Jag vet inte vad det så ut som men bröst såg det inte ut som!

Comment

Jag är chockad

Jag tycker Linda verkar omogen som måste visa tuttarna hela tiden.

Comment

Jag är chockad

Svar på inlägg av månen, 2003-04-25 13:55
                        Och du är ännu omognare som skriver ett sånt idiotiskt inlägg

Comment

Jag är chockad

Svar på inlägg av xalio, 2003-04-25 13:58
                          Svar på inlägg av månen, 2003-04-25 13:55
                          Och du är ännu omognare som skriver ett sånt idiotiskt inlägg
                          Vad var det för omoget med det inlägget? Hon är ju omogen när hon måste visa tuttarna!

Comment

Jag är chockad

Fattar inte varför ni kallar Lindas bröst för "inte riktiga bröst", vad då inte riktiga? Det är väl hennes och de sitter väl på henne?

Comment

Jag är chockad

Svar på inlägg av anne2003, 2003-04-25 14:01
                              Fattar inte varför ni kallar Lindas bröst för "inte riktiga bröst", vad då inte riktiga? Det är väl hennes och de sitter väl på henne?
                              Nej, det är då inte hennes bröst!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X