Originally posted by Villeparisis
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kitty and the K
Collapse
X
-
Jodå, Boss, läser gör jag där helt kort varje dag även om jag lagt av att skriva. Självklart som du redan fattat har jag även startat ett par trådar här efter vad jag sett du skrivit på Aotv. Hoppas du inte blir sur på mig för det för du är en av de skribenterna på Aotv jag respekterar allra mest. Vi som verkligen gillar BB måste hålla ihop för de finns så många som vill förstöra för oss vilket stängningen av BB forumet var det slutliga beviset på.Originally posted by Bossser att du läser mycket på AOTV ...Originally posted by VilleparisisEnligt uppgift jag sett på annat håll visades en video med Kitty och hennes band igår på Z-tv. Någon som såg den och vill "recenssera" ? Dessutom var det i något speciellt program kanske, så man kolla den när det går i repris.
8)
Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)
Comment
-
För oss utan vinylsvarv (eller där den inte går att koppla till datorn)Originally posted by VilleparisisHar just fått veta att Kitty & the K nu har en egen hemsida. Både snygg och intressant.Ni hittar den på www.kittymusic.tk
så går låtarna att ladda ner från hennes sajt.
.
Comment
-
Ja, jag såg den faktiskt också en gång på Z-tv i helgen. Det är mycket konstigt om den nu spelas så mycket att skivbolaget inte släpper den på singel.Originally posted by RumpetrollKitty & The K - I am a MF, spelas på P3 och Ztv. Jag har sett videon ett antal gånger eftersom den visas varenda dag på ztv :o
Comment
-
Alldeles riktigt och minns jag inte helt fel så är det även där den här låten "I am a MF". Tyvärr verkar inte hemsidan för filmen fungera för tillfället,Originally posted by aliceKitty & the K spelar bla i soundracket från filmen " Fröken Sverige" läste jag i nån tidning.
Comment
-
Sedan den härtråden senast var aktiv tycker jag förvånansvärt lite nytt hänt kring Kitty & the K åtminstone vad det gäller skivutgivning. Fortfarande verkar det enda med bandet som finns på cd vara den här låten på "Electropop heroes 2" samt en låt på soundtracket till filmen "Fröken Sverige". Ännu märkligare är att den tolva som kom förra hösten i begränsad upplaga fortfarande inte är slut hos Hot Stuff (kollade precis). Det skulle vara roligt om bandet kunde samla ihop sina låta på en cd-skiva tycker jag. Uppenbarligen har ju Kitty många fans.
Comment

Comment