Originally posted by Ernie
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Gomorron Ernie! En fin dag till dej och alla andra. Ha det bra på jobbet!Originally posted by ErnieGod morgen Samuel fans ! Håper dere får en fin dag...Jeg får det hektisk her på jobben i dag så jeg blir vel ikke å se så ofte før til kvelden ....men vi får se vi får se ...
Comment
-
Godmorgen til deg og Ernie.. Håper du får en fin dag selv om den blir hektiskOriginally posted by ErnieGod morgen Samuel fans ! Håper dere får en fin dag...Jeg får det hektisk her på jobben i dag så jeg blir vel ikke å se så ofte før til kvelden ....men vi får se vi får se ...
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Jaja nå er jeg hjemme etter en travel dag, og er vel egentligt på vei til å finne meg noe mat, men måtte jo inn for å se om noen hadde holdt liv i tråen her i dag, men det var det ikke. Men dere dukker vel opp i løpet av kvelden vil jeg jo håpe da
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
hei på deg jakobine, ja jeg driver også på med middag, met må en jo haOriginally posted by jakobineJaja nå er jeg hjemme etter en travel dag, og er vel egentligt på vei til å finne meg noe mat, men måtte jo inn for å se om noen hadde holdt liv i tråen her i dag, men det var det ikke. Men dere dukker vel opp i løpet av kvelden vil jeg jo håpe da
snakkes senere!
:kastkyss:
Comment
-
hehehe ja jeg har visst blitt det, åhh sånn en søt liten engelOriginally posted by jakobineRegnet med det var mat du mente ja hehe , er du blitt smittet av meg og min feilskriving ?
Se , jeg har skiftet avatar for en stund.. hehe
Comment
-
Comment
-
Joda dem blir bedre og bedre, men jeg er blitt stukket i og punktert i alle ender hos min lege i dag, på leit etter hva som gjør at jeg er så slapp i resten av kroppen min.. og som kan være årsaken til det med øyet..Originally posted by Lissabonhehehe ja da passet det bra, det er nå veldig bra at de er på bedringens vei iallefall
jaja er nok dem som har det verre en det jeg har ..
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
huff, litt ekkelt å at det skal være sånn da, men det er jo bra at de tar det seriøst, krysser fingrene for deg.Originally posted by jakobineJoda dem blir bedre og bedre, men jeg er blitt stukket i og punktert i alle ender hos min lege i dag, på leit etter hva som gjør at jeg er så slapp i resten av kroppen min.. og som kan være årsaken til det med øyet..
jaja er nok dem som har det verre en det jeg har ..
Comment

Comment