Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ernie
    Godnatt til deg og alle andre som er her på besøk i dag.!..
    ja godnatt til alle dem andre og som er i tråen ...
    Trø forsiktig! i veien!

Comment

• God morgen Samuel fans ! Håper dere får en fin dag...Jeg får det hektisk her på jobben i dag så jeg blir vel ikke å se så ofte før til kvelden ....men vi får se vi får se ...
      Ekte lidenskap har ET navn

Comment

God morgen Samuel fans ! Håper dere får en fin dag...Jeg får det hektisk her på jobben i dag så jeg blir vel ikke å se så ofte før til kvelden ....men vi får se vi får se ...
        Gomorron Ernie! En fin dag till dej och alla andra. Ha det bra på jobbet!

Comment

God morgen Samuel fans ! Håper dere får en fin dag...Jeg får det hektisk her på jobben i dag så jeg blir vel ikke å se så ofte før til kvelden ....men vi får se vi får se ...
          Godmorgen til deg og Ernie.. Håper du får en fin dag selv om den blir hektisk
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Lexie
            Gomorron Ernie! En fin dag till dej och alla andra. Ha det bra på jobbet!
            God morgen til deg og Lexie, håper din dag blir fin
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Jaja nå er jeg hjemme etter en travel dag, og er vel egentligt på vei til å finne meg noe mat, men måtte jo inn for å se om noen hadde holdt liv i tråen her i dag, men det var det ikke. Men dere dukker vel opp i løpet av kvelden vil jeg jo håpe da
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
                Jaja nå er jeg hjemme etter en travel dag, og er vel egentligt på vei til å finne meg noe mat, men måtte jo inn for å se om noen hadde holdt liv i tråen her i dag, men det var det ikke. Men dere dukker vel opp i løpet av kvelden vil jeg jo håpe da
                hei på deg jakobine, ja jeg driver også på med middag, met må en jo ha snakkes senere!
                :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Lissabon
                  hei på deg jakobine, ja jeg driver også på med middag, met må en jo ha snakkes senere!
                  Ja mat må en jo ha da . snakkes senere
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

Ja mat må en jo ha da . snakkes senere
                    hehehe, ja, mat var det jeg mente

Comment

hehehe, ja, mat var det jeg mente
                      Regnet med det var mat du mente ja hehe , er du blitt smittet av meg og min feilskriving ?

Se , jeg har skiftet avatar for en stund.. hehe
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

Regnet med det var mat du mente ja hehe , er du blitt smittet av meg og min feilskriving ?

Se , jeg har skiftet avatar for en stund.. hehe
                        hehehe ja jeg har visst blitt det, åhh sånn en søt liten engel

Comment

hehehe ja jeg har visst blitt det, åhh sånn en søt liten engel
                          hehe jeg bare måtte ha den da jeg så den,, er jo sånn jeg sitter å blinker og virrer med øyene mine fortiden jo.. hahaha
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

hehe jeg bare måtte ha den da jeg så den,, er jo sånn jeg sitter å blinker og virrer med øyene mine fortiden jo.. hahaha
                            hehehe ja da passet det bra, det er nå veldig bra at de er på bedringens vei iallefall
                            Attached Files

Comment

hehehe ja da passet det bra, det er nå veldig bra at de er på bedringens vei iallefall
                              Joda dem blir bedre og bedre, men jeg er blitt stukket i og punktert i alle ender hos min lege i dag, på leit etter hva som gjør at jeg er så slapp i resten av kroppen min.. og som kan være årsaken til det med øyet.. jaja er nok dem som har det verre en det jeg har ..
                              Trø forsiktig! i veien!

Comment

Joda dem blir bedre og bedre, men jeg er blitt stukket i og punktert i alle ender hos min lege i dag, på leit etter hva som gjør at jeg er så slapp i resten av kroppen min.. og som kan være årsaken til det med øyet.. jaja er nok dem som har det verre en det jeg har ..
                                huff, litt ekkelt å at det skal være sånn da, men det er jo bra at de tar det seriøst, krysser fingrene for deg.

Comment

Working...
                                X