Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    Jeg så og det tidligere i dag kosligt av han
    Jepp det var hyggelig det
    Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by Ernie
      Jepp det var hyggelig det
      vet ike helt om du så svaret ang ditt spm ang St. hans men jeg har svart oppider da pluss jeg sprurte deg om hva du skulle gjøre og
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

vet ike helt om du så svaret ang ditt spm ang St. hans men jeg har svart oppider da pluss jeg sprurte deg om hva du skulle gjøre og
        jobbe jobbe og atter jobbe....dersom anledningen byr seg skal jeg ut på kaien til min bror og svi pølser...

Comment

jobbe jobbe og atter jobbe....dersom anledningen byr seg skal jeg ut på kaien til min bror og svi pølser...
          Det hørtes jo kosligt ut ang kaien til broren din da jobber du hjemmevakt ? eller sitter du på jobben og jobber ? har du fått fikset opp i den som laget problem for deg ?
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

Det hørtes jo kosligt ut ang kaien til broren din da jobber du hjemmevakt ? eller sitter du på jobben og jobber ? har du fått fikset opp i den som laget problem for deg ?
            Jeg er hjemme ...men jeg jobber med noen servere oppe på jobben.... Jepp jeg har fått fred fra plagene ..hehe men den er der enda HAHA

Comment

Jeg er hjemme ...men jeg jobber med noen servere oppe på jobben.... Jepp jeg har fått fred fra plagene ..hehe men den er der enda HAHA
              jamen du skulle jo bli kvitt den i dag du din fjasus hmm mannfolk

ÅÅÅÅÅÅ nå skinner sola her igjen.. hmm lurer på hvor lenge den skal skinne nå.. før det regner.. hehe
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

jamen du skulle jo bli kvitt den i dag du din fjasus hmm mannfolk

ÅÅÅÅÅÅ nå skinner sola her igjen.. hmm lurer på hvor lenge den skal skinne nå.. før det regner.. hehe
                Solen var fremme her og en stund ...Jepp jeg skulle kvitte meg med den men det gikk ikke så bra...

Comment

Solen var fremme her og en stund ...Jepp jeg skulle kvitte meg med den men det gikk ikke så bra...
                  nehei ? ta og send meg en pm eller en mail om hva som gikk gale da din fjomp
                  Jeg er ei nysjerrig tutte jeg skjønner du
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Ok

Comment

Ok
                      greit svar fått, og svar sendt
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Nå stikker jeg opp til mitt vennepar og griller, først skal jeg se når dem brenner bålet dem har laget rett oppi her Ernie du får ha en fin kveld med jobbing og event. grilling av pølser hos din bror får håpe du koser deg uansett hva du skal gjøre

Snakkes nok senere håper jeg
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

Nå stikker jeg opp til mitt vennepar og griller, først skal jeg se når dem brenner bålet dem har laget rett oppi her Ernie du får ha en fin kveld med jobbing og event. grilling av pølser hos din bror får håpe du koser deg uansett hva du skal gjøre

Snakkes nok senere håper jeg
                          Ha en fin kveld da jakobine, har har det blitt kaldere og litt regn dessverre, men det er jo ikke så farlig for meg da.
                          :kastkyss:

Comment

• Jaja nå er jeg hjemme igjen fra grillparty, var faktisk akurat inne av døren klokken 24.00 det var kos, men ble litt kaldt ut på kvelden, så jeg kom meg heller hjem igjen
                            Men her inne er det vist helt tomt, Lissabon er på jobb regner jeg med, og hvor dere andre hopper og stopper vet vel bare dere uansett jeg er nå her jeg da
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Nei man er ikke tvunget til å svare man kan bare titte inn og stemmer det
                              Trø forsiktig! i veien!

Comment

• God morgen i klubben! Da er jeg hjemme igjen etter en bra natt på jobb. Annet enn at måkene må ha hatt konkurranse/tävling om hvem som kunne skite mest på bilen min inatt , har jeg det bra,hehe. Nå må jeg forsøke å sove. Ha en fin dag!
                                :kastkyss:

Comment

Working...
                                X