Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Samuel har uppdaterat sin blogg 23/6.

http://www.jrs-showbiz.se/index.asp?nav=samuel&do=blogg

Vilken söt dotter du har Samuel

- min av BB 2006

http://www.freewebs.com/comealong/index.htm

Hoppas på BB-07 annars blir jag

BB-2005

http://www.flanders.no/

Comment

• Originally posted by Lissabon
      God morgen i klubben! Da er jeg hjemme igjen etter en bra natt på jobb. Annet enn at måkene må ha hatt konkurranse/tävling om hvem som kunne skite mest på bilen min inatt , har jeg det bra,hehe. Nå må jeg forsøke å sove. Ha en fin dag!
      Tror nok ikke det bare var din bil som ble utsatt i natt med det, for da jeg kom ut i dag, så var alle andre biler helt rene, og min så ut som fugleskitt.. den var helt dekket.. så enten har dem hatt et veddemål .. om hvem som kunne skite ut min eller din bli mest, eller så vet ikke jeg da
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• No e det ØL og Fotball kamp.....Yiipppyy
        Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by jakobine
          Tror nok ikke det bare var din bil som ble utsatt i natt med det, for da jeg kom ut i dag, så var alle andre biler helt rene, og min så ut som fugleskitt.. den var helt dekket.. så enten har dem hatt et veddemål .. om hvem som kunne skite ut min eller din bli mest, eller så vet ikke jeg da
          Haha ja de har nok en plan, disse skrikende skapningene
          :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Ernie
            No e det ØL og Fotball kamp.....Yiipppyy
            Ser at Zlatan har fått er med i lagoppstillingen ikveld, håper kampen blir spennende.
            :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Lissabon
              Ser at Zlatan har fått er med i lagoppstillingen ikveld, håper kampen blir spennende.
              JA dette er den viktigste og blir nok den beste kampen så langt...Håper Zlatan gir pokker i håret sitt og løper litt i dag...Krysser fingre for Sverige i dag...HEIA SVERIGE

Comment

JA dette er den viktigste og blir nok den beste kampen så langt...Håper Zlatan gir pokker i håret sitt og løper litt i dag...Krysser fingre for Sverige i dag...HEIA SVERIGE
                Ja i dag heier jeg og på Sverige
                Attached Files
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Ja i dag heier jeg og på Sverige
                  Herregud det gikk ikke lang tid før kampen ble delvis ødelagt ...huff og huff

Comment

Herregud det gikk ikke lang tid før kampen ble delvis ødelagt ...huff og huff
                    man kan jo lure på hva forvaret til Sverige gjør på.. så du den muligheten Tyskland hadde nå nett og ? hmmm
                    Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Og der var det et mål til *sukk*
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

Og der var det et mål til *sukk*
                        Hmm hva tror de om klose ....at han er helt ufarlig ...de har ikke en man som sikrer ham ...huffda for et elendig forsvarspill......

Comment

Hmm hva tror de om klose ....at han er helt ufarlig ...de har ikke en man som sikrer ham ...huffda for et elendig forsvarspill......
                          dette kommer til å gå gale desverre . dem bør ihvertfall omplanere til neste omgang..
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

dette kommer til å gå gale desverre . dem bør ihvertfall omplanere til neste omgang..
                            De mååååå gjøre noe nå med back rekken og midbanen tyskerne spiller med en mann i overtall i angrepsrekken ...det er bare å trekke en mann fra midbanen ned defansivt så får de sikker satt høyere press på klose...

Comment

De mååååå gjøre noe nå med back rekken og midbanen tyskerne spiller med en mann i overtall i angrepsrekken ...det er bare å trekke en mann fra midbanen ned defansivt så får de sikker satt høyere press på klose...
                              hørtes fornuftig ut det du skrev der.. men når jeg tenker meg om, så tok jo og england rotta på sverige i første omgang, men i andre omgang så kom sverige for fullt.. så vi får krysse fingrene for at dette kan skje i dag og
                              Trø forsiktig! i veien!

Comment

hørtes fornuftig ut det du skrev der.. men når jeg tenker meg om, så tok jo og england rotta på sverige i første omgang, men i andre omgang så kom sverige for fullt.. så vi får krysse fingrene for at dette kan skje i dag og
                                Med 10 mann mot tyskland er det bare et mirakel...eller to som kan redde dem...

Comment

Working...
                                X