Originally posted by Lissabon
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
I dag var jeg og skulle handle meg en sjårts, og da jeg stod der og prøvte så vet jeg litt hvem hun ene som jobber der er, Plutselig sier hun til meg, jamen hvor har du gjort av magen du klaget sånn sist du prøvte bukse her ? hehe dette var noen mnd siden da.. og da passet ike buksa fordi magen var for stor.. hahaha og jeg ble så iritert da.. og det husket hun,, og i dag da jeg prøvte sjortsen så måtte jeg ned i 36 for at den passet.. (kry) og da fortalte jeg om sauna belte til henne.. hahaha hun og hun andre ringte og bestilte et mens jeg stod der og handlet hahahaOriginally posted by LissabonNei det er jo sant
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
hahaha du skulle hatt lønn av de folkene som produserer det derOriginally posted by jakobineI dag var jeg og skulle handle meg en sjårts, og da jeg stod der og prøvte så vet jeg litt hvem hun ene som jobber der er, Plutselig sier hun til meg, jamen hvor har du gjort av magen du klaget sånn sist du prøvte bukse her ? hehe dette var noen mnd siden da.. og da passet ike buksa fordi magen var for stor.. hahaha og jeg ble så iritert da.. og det husket hun,, og i dag da jeg prøvte sjortsen så måtte jeg ned i 36 for at den passet.. (kry) og da fortalte jeg om sauna belte til henne.. hahaha hun og hun andre ringte og bestilte et mens jeg stod der og handlet hahaha
:kastkyss:
Comment
-
hehe ja jeg tenkte på det da jeg stod der.. hehe dem bestilte det ikke hos tvshop da, men nytt og nyttig som for da kunne dem hente det i dag.. hahahaOriginally posted by Lissabonhahaha du skulle hatt lønn av de folkene som produserer det der
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
hmmm ja det høres unektelig litt effektivt ut...men ..hmm du er vel egentlig naturlig slank er du ikke..Originally posted by jakobineI dag var jeg og skulle handle meg en sjårts, og da jeg stod der og prøvte så vet jeg litt hvem hun ene som jobber der er, Plutselig sier hun til meg, jamen hvor har du gjort av magen du klaget sånn sist du prøvte bukse her ? hehe dette var noen mnd siden da.. og da passet ike buksa fordi magen var for stor.. hahaha og jeg ble så iritert da.. og det husket hun,, og i dag da jeg prøvte sjortsen så måtte jeg ned i 36 for at den passet.. (kry) og da fortalte jeg om sauna belte til henne.. hahaha hun og hun andre ringte og bestilte et mens jeg stod der og handlet hahaha
Comment

Comment