Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• När jag rotade lite bland gamla bilder hittade jag lite här... Ett foto taget på Britt förra året, från teverutan.. Jag lägger ut den här för att jag gillar den...
    Attached Files
    -

Comment

• Originally posted by TMM
      När jag rotade lite bland gamla bilder hittade jag lite här... Ett foto taget på Britt förra året, från teverutan.. Jag lägger ut den här för att jag gillar den...
      Takk nå blir nok Samuel glad, han samler opp bilder av Britt og han selv, han holder på å lage noe til henne ser du takk TMM
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
        Takk nå blir nok Samuel glad, han samler opp bilder av Britt og han selv, han holder på å lage noe til henne ser du takk TMM
        I så fall ska han även kolla denna tråden..

https://forum.tornevall.net/node/16119
        -

Comment

• Originally posted by jakobine
          hehe minner meg om den der reklamen ... gu kor iriterende jeg kommer søren ikke på hva det var reklame for, men noe drikkene var det tror jeg.. og fyren heiv av seg ihvertfall, og alle kvinfolka stod i vinduet og siklet.. hehehe men på produktet, ikke mannen dah.. hehe
          hehehe ja den reklamen husker jeg, nå når du nevner den , jeg jobber og jobber fortsatt, skal ut og gå litt i solen etter jobb, snakkes senere da.
          :kastkyss:

Comment

• Originally posted by TMM
            När jag rotade lite bland gamla bilder hittade jag lite här... Ett foto taget på Britt förra året, från teverutan.. Jag lägger ut den här för att jag gillar den...
            fint foto...=)me like.....

Comment

• Originally posted by samuel

fint foto...=)me like.....

Hej Samuel...vill önska dig lycka till att ha hittat kärleken...Britt är en glad o mysig tjej...va rädda om varann

Comment

• Heisan folkens ...jeg får besøk av min "barn" i dag så jeg blir ikke å se her i kveld ...men alikevell Kos dere...
                Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by Ernie
                  Heisan folkens ...jeg får besøk av min "barn" i dag så jeg blir ikke å se her i kveld ...men alikevell Kos dere...
                  oki, ha en fin kveld

Comment

• Originally posted by Ernie
                    Heisan folkens ...jeg får besøk av min "barn" i dag så jeg blir ikke å se her i kveld ...men alikevell Kos dere...
                    Kos deg med dine barn du Ernie
                    Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Lissabon
                      hehehe ja den reklamen husker jeg, nå når du nevner den , jeg jobber og jobber fortsatt, skal ut og gå litt i solen etter jobb, snakkes senere da.
                      Var ikke det den Pepsi-reklamen tro ..

Comment

• Originally posted by amster®
                        Var ikke det den Pepsi-reklamen tro ..
                        hehe jo det kan godt hende

Comment

• Trivelig å se deg her amster, her er en søt liten hilsen til alle her:
                          http://www.mobfunk.de/lustiges/gecko.swf

Comment

• Hehe, fin den der har sett/hørt den før, artig liten sak

Comment

• Originally posted by amster®
                              Hehe, fin den der har sett/hørt den før, artig liten sak
                              Passet bra idag for meg iaf, her har det vært dårlig vær i lengre tid og nå endelig er det litt sol, det var på tide!

Comment

• Vi må ha litt humor i Samuels fanklubb, dessuten liker Samuel morsomme filmbiter, legger en her:
                                http://media.putfile.com/Toilet-humour

Comment

Working...
                                X