Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ernie
    Den var glimmrende...En klassiker
    hei på deg ernie, hatt en bra helg da? Ingen gode historier til en understimulert singelmamma?Min helg har nemlig for det meste bestått av å si ja eller nei til playstation, godis og tv-titting, selv har jeg for det meste trent litt, vært online og pratet med venner i telefon
    :kastkyss:

Comment

• Hei på dere alle
      Om dere lurer på hvorfor Samuel enda ikke har vært her inne, så har han hatt problemer med å logge seg inn, han prøver og prøver så jeg håper det snart blir i orden. har prøvt så godt jeg kunne å hjelpe han pr mail.. så jeg håper som sagt Samuel at du klarer å komme deg inn hit til oss
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
        Hei på dere alle
        Om dere lurer på hvorfor Samuel enda ikke har vært her inne, så har han hatt problemer med å logge seg inn, han prøver og prøver så jeg håper det snart blir i orden. har prøvt så godt jeg kunne å hjelpe han pr mail.. så jeg håper som sagt Samuel at du klarer å komme deg inn hit til oss
        Hei, jakobine, så dumt at det skulle bli sånn da, det gikk helt fint da jeg registrerte meg, håper det var trivelig på din gamle farmors fødselsdag forresten

Comment

• Originally posted by Lissabon
          Hei, jakobine, så dumt at det skulle bli sånn da, det gikk helt fint da jeg registrerte meg, håper det var trivelig på din gamle farmors fødselsdag forresten
          ja håper ting ordner seg Jeg hadde det kjempekosligt.. pluss der dukker så mange folk opp, så hun strålte
          Hadde meg en tur ut med venner på lørdagskvelden, hadde det kjempekosligt, og kjempegøy faktisk
          Du da ? har du hatt en fin helg ?
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

ja håper ting ordner seg Jeg hadde det kjempekosligt.. pluss der dukker så mange folk opp, så hun strålte
            Hadde meg en tur ut med venner på lørdagskvelden, hadde det kjempekosligt, og kjempegøy faktisk
            Du da ? har du hatt en fin helg ?
            joda, helt til i tidligere idag, da det hendte noe som gjorde meg både forbannet og såret, så nå har jeg det så som så, men ikke noe jeg kan prate om her

Comment

joda, helt til i tidligere idag, da det hendte noe som gjorde meg både forbannet og såret, så nå har jeg det så som så, men ikke noe jeg kan prate om her
              Huffda det var trist å høre, uansett hva det er så blir jeg lei meg på dine vegne Lissabon.. Du vet du kan skrive mail til meg, om du ønsker å velte ut av deg..

Sender deg en stor trøste
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

Huffda det var trist å høre, uansett hva det er så blir jeg lei meg på dine vegne Lissabon.. Du vet du kan skrive mail til meg, om du ønsker å velte ut av deg..

Sender deg en stor trøste
                Takk skal du ha jakobine, det blir vel bra tilslutt, lar kanskje høre fra meg

Comment

Takk skal du ha jakobine, det blir vel bra tilslutt, lar kanskje høre fra meg
                  Som regel har ting det med å ordne seg til slutt, men man har lov å være såret å sint, om det er slik man føler det.
                  Og jeg vet at ofte at å velte det ut på et annet menneske en stund, kan hjelpe.. men det er jo sånn jeg føler det, og det som er rett for meg, trenger ikke være rett for andre igjen

Så i aftonbladet at Jessica var blitt attaket på en av barene dem skulle mingle på. Trist når slike ting skjer.. at folk kan synke så lavt skjønner jeg bare ikke *sukk*

Her er en link til det som står i expessen
                  http://expressen.se/index.jsp?a=602543
                  Last edited by jakobine; 2006-06-05, 18:10.
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

Som regel har ting det med å ordne seg til slutt, men man har lov å være såret å sint, om det er slik man føler det.
                    Og jeg vet at ofte at å velte det ut på et annet menneske en stund, kan hjelpe.. men det er jo sånn jeg føler det, og det som er rett for meg, trenger ikke være rett for andre igjen

Så i aftonbladet at Jessica var blitt attaket på en av barene dem skulle mingle på. Trist når slike ting skjer.. at folk kan synke så lavt skjønner jeg bare ikke *sukk*

Her er en link til det som står i expessen
                    http://expressen.se/index.jsp?a=602543
                    huff det var ikke bra, en av baksidene til det å være kontroversiell, problemet for jess er nok at hennes oppbygde "image" i huset hele tiden har blitt ett som mange elsker,men også representerer noe mange ser ned på, det kan være risky. Stakkars jente, synd å si det men det blir kanskje ikke siste gang hun får reaksjoner. Kutt i foten også, var hun barfot da kanskje?

Comment

huff det var ikke bra, en av baksidene til det å være kontroversiell, problemet for jess er nok at hennes oppbygde "image" i huset hele tiden har blitt ett som mange elsker,men også representerer noe mange ser ned på, det kan være risky. Stakkars jente, synd å si det men det blir kanskje ikke siste gang hun får reaksjoner. Kutt i foten også, var hun barfot da kanskje?
                      antageligvis var hun barfotet, hun var jo snar med å kaste sko av seg når hun festet .. Får bare håpe hun er litt mer forsiktig fremover .. For som du sier, så kan det skje igjen, hun vekket jo en del føleser både den ene veien og den andre, men at folk kan nedlate seg å kaste glass er skremmende.
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

antageligvis var hun barfotet, hun var jo snar med å kaste sko av seg når hun festet .. Får bare håpe hun er litt mer forsiktig fremover .. For som du sier, så kan det skje igjen, hun vekket jo en del føleser både den ene veien og den andre, men at folk kan nedlate seg å kaste glass er skremmende.
                        Ja jeg har bare forakt tilovers for fler-mot-en mobbeadferd , men sånn er virkeligheten, dessverre. Hun har jo presentert en god del aggressivitet på tv, og for folk som ikke er så smarte med alkohol innabords i tillegg kan jo reagere med aggresjon om de forbinder henne med aggresive handlinger, som nettopp glasskasting og sånt, selv om det er tragisk er det en ironi i det, ikke ondt ment, bare tanker man gjør seg... eh...mener bare at aggressivitet har en stygg tendens til å gi liv til mer aggressivitet...

Comment

Ja jeg har bare forakt tilovers for fler-mot-en mobbeadferd , men sånn er virkeligheten, dessverre. Hun har jo presentert en god del aggressivitet på tv, og for folk som ikke er så smarte med alkohol innabords i tillegg kan jo reagere med aggresjon om de forbinder henne med aggresive handlinger, som nettopp glasskasting og sånt, selv om det er tragisk er det en ironi i det, ikke ondt ment, bare tanker man gjør seg... eh...mener bare at aggressivitet har en stygg tendens til å gi liv til mer aggressivitet...
                          ja vold aler jo vold da
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

ja vold avler jo vold da
                            hehehe ja det fikk du jo vist frem her, da, nå må jeg le litt på tross av alt

Comment

hehehe ja det fikk du jo vist frem her, da, nå må jeg le litt på tross av alt
                              hehe ja jeg letet etter noe som kunne få deg til å smile litt
                              PS Samuel er på vei inn i forumet når tror jeg
                              Trø forsiktig! i veien!

Comment

hehe ja jeg letet etter noe som kunne få deg til å smile litt
                                PS Samuel er på vei inn i forumet når tror jeg
                                Takk skal du ha jakobine, du er snill, måtte le litt til nå for min sønn kom inn her og skulle vise meg en "tryllekunst" som var så håpløs at jeg holdt på å knekke sammen men klarte å holde masken

Comment

Working...
                                X