Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Lissabon
    Takk skal du ha jakobine, du er snill, måtte le litt til nå for min sønn kom inn her og skulle vise meg en "tryllekunst" som var så håpløs at jeg holdt på å knekke sammen men klarte å holde masken
    hehe ja unger kan klare å få den mest tristeste og sinteste til å knekke noen ganger hehe
    Da min sønn var 3 år, så var min mor på sykehuset for å ta en opprasjon, og antagelig har han hørt noen snakke om at hun skulle nå fjerne alt.. for da vi kom inn på sykehuset og skulle besøke henne etterpå, så så han helt rar ut, og kikket intenst på henne, og utbrøt med et smil, jaja mormor du har ihvertfall tenna dine .. hehehe stakkar hva har han tenkt på før vi gikk inn i rommet .. huffda.. men jeg lo så jeg grein inni meg..
    Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
      hehe ja unger kan klare å få den mest tristeste og sinteste til å knekke noen ganger hehe
      Da min sønn var 3 år, så var min mor på sykehuset for å ta en opprasjon, og antagelig har han hørt noen snakke om at hun skulle nå fjerne alt.. for da vi kom inn på sykehuset og skulle besøke henne etterpå, så så han helt rar ut, og kikket intenst på henne, og utbrøt med et smil, jaja mormor du har ihvertfall tenna dine .. hehehe stakkar hva har han tenkt på før vi gikk inn i rommet .. huffda.. men jeg lo så jeg grein inni meg..
      haha ja de kan si så mye morsomme saker, min sønn sa til meg da han var 4 år "mamma, dine bryst står mye mer stille enn mormors"(siden mine er mindre og hennes hopper mer antar jeg!) men for en framstilling av emnet da!!!
      :kastkyss:

Comment

• På onlinelistan står det att Samuel är i Javachatten. Hans nick är grått, han kanske inte kan skriva här ännu

Comment

• Originally posted by Lissabon
          haha ja de kan si så mye morsomme saker, min sønn sa til meg da han var 4 år "mamma, dine bryst står mye mer stille enn mormors"(siden mine er mindre og hennes hopper mer antar jeg!) men for en framstilling av emnet da!!!
          hahaha ja dem er herlige lurer på om Samuel rotet seg bort igjen jeg hehehe han sa nå at han var klar til å ta seg en tur inn hit da
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Ronja
            På onlinelistan står det att Samuel är i Javachatten. Hans nick är grått, han kanske inte kan skriva här ännu
            Och nu är han helt borta från forumet

Comment

• Dubbelreggat nick misstänker jag (såg ett tidigare nämligen, som jag aktiverade). Detta kontot är aktiverat och klart att användas nu iaf
              -

Comment

• Originally posted by Ronja
                Och nu är han helt borta från forumet
                sa har han gått feil hehe jaja da får jeg skrive en mail til han og be han gå inn i forumet her da..
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Nu är hans nick aktiverat/vanligt Edit- Sen

Comment

• Originally posted by TMM
                    Dubbelreggat nick misstänker jag (såg ett tidigare nämligen, som jag aktiverade). Detta kontot är aktiverat och klart att användas nu iaf
                    jeg sendte deg en mail TMM, har du lest den ?
                    Trø forsiktig! i veien!

Comment

Dubbelreggat nick misstänker jag (såg ett tidigare nämligen, som jag aktiverade). Detta kontot är aktiverat och klart att användas nu iaf
                      Ah, han hade sitt efternamn med på förra nicket

Comment

jeg sendte deg en mail TMM, har du lest den ?
                        Hm, ja. PMet såg jag och jag fixade det du bad mig om den gången. Fast nu fanns det ett nytt nick som inte var aktiverat som jag fixade till
                        -

Comment

Hm, ja. PMet såg jag och jag fixade det du bad mig om den gången. Fast nu fanns det ett nytt nick som inte var aktiverat som jag fixade till
                          alt i orden, jeg sendte deg en mail tidligere i dag skjønner du ang problemet, så det var jeg som ba han registere seg på nytt, men et annet nick .. bra du skjønte det
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Takk for hjelpen TMM, din lille goding

Comment

• Jeg har nå sendt han en mail om at på komm inn i tråen, ikke på chatten
                              Trø forsiktig! i veien!

Comment

Jeg har nå sendt han en mail om at på komm inn i tråen, ikke på chatten
                                oki, som du ordner da jakobine og jeg gjør ingenting, jeg er jo helt useless her

Comment

Working...
                                X