Originally posted by Ernie
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
jotack, bettre nu, var lite nere förr, men jag kjenner att det kommer seg nuOriginally posted by ErnieJA det er nok det tryggeste...hehe.....
Hvor ble det av Party kongen Samuel da.???.ble han fornærmet av Up&Go reklamen ..hahaha...nei det tror jeg ikke han har jo Stor humor!!!!...
Kanskje han ikke forstår Norsk..hmmm .HUR MÅR NI ? ALLA ???
:kastkyss:
Comment
-
Originally posted by jakobineJeg tror ikke han skjønte helt dette med å prate helt her inne enda, han må vel bruke litt mer tid til å finne ut av det
kan jo være vi må bruke mer svenske ord her inne..
men håper nå han dukker opp igjen 
Jepp det er sikkert ikke så lett ...kanskje maskinen hannes gikk helt i kne...hehehe eller at han sitter og leser alle meldingene og studerer Norsk...hihi
...
jag har varit i skoven og ......hahahah hmmm jeg tror min svensk trenger modning...hehe
Comment
-
hehehe du følger meg forstår jeg, hjelper ikke med rosa champis til 600 kr flaska når fyren er en håpløs player med damer både her og der, men det er jo bra for selvtilliten med masse komplimenter og oppmerksomhet hehehehe, sånn for en kveld i ny og ne dahOriginally posted by ErniePHØØØ dokker har jo romantiske middager i hytt og vær ..med rosa champagne og jeg vet ikke hva ..hahahahaha
Comment
-
Originally posted by Lissabonjotack, bettre nu, var lite nere förr, men jag kjenner att det kommer seg nu
Hmmm vi kan ikke ha noen triste mennesker dinglende runt her med hodet under armen da..
.hmmm Livet er for kort til det.....Skit på elendigheten og smil til verden
... det hater den..heheh
Comment
-
hahahah jeg døør, skoven er jo dansk daaah!Originally posted by ErnieJepp det er sikkert ikke så lett ...kanskje maskinen hannes gikk helt i kne...hehehe eller at han sitter og leser alle meldingene og studerer Norsk...hihi
...
jag har varit i skoven og ......hahahah hmmm jeg tror min svensk trenger modning...hehe
nei nå er jeg ekkel, sorry
Comment
-
Originally posted by Lissabonhehehe du følger meg forstår jeg, hjelper ikke med rosa champis til 600 kr flaska når fyren er en håpløs player med damer både her og der, men det er jo bra for selvtilliten med masse komplimenter og oppmerksomhet hehehehe, sånn for en kveld i ny og ne dah

HEHE JA du får finne deg en som bare har råd til ved på peisen ..en flaske vin...og du blir det mest verdifulle han noen gang har hatt i sine armer.!.
hehe det tror jeg blir mye bedre...
Comment
-
La meg bra si en ting.. Kvinnfolk kan være noen utspekulerte herk , spør meg jeg vet, og har blitt så sviktet av såkalt "god" venninne så det synger etter... så det emne kan jeg alt om, og ikke mye sårer mer enn det ..Originally posted by Lissabonjeg legger det på hyllen for ikveld, sveket av en "god" venninde, men nok om det....
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
hehe ja, det begynner jeg å tro på også, og dermed er man tilbake i den gamle undringen igjen, hvorfor i f*** kan man ikke holde seg unna denne typen menn da?????????????????????Originally posted by ErnieHEHE JA du får finne deg en som bare har råd til ved på peisen ..en flaske vin...og du blir det mest verdifulle han noen gang har hatt i sine armer.!.
hehe det tror jeg blir mye bedre...
Comment
-
Comment
-
Originally posted by Lissabonhehe ja, det begynner jeg å tro på også, og dermed er man tilbake i den gamle undringen igjen, hvorfor i f*** kan man ikke holde seg unna denne typen menn da?????????????????????

for det at du tror du er kvinnen som kan redde dem fra seg selv.
.hmmm filosofisk det der eller kanskje ikke.... men det er jo det man tror... nå knekker hun/han snart og blir en helt annen.garrantert...hmmm
Comment
-
Jeg kan såOriginally posted by Lissabonhehe ja, det begynner jeg å tro på også, og dermed er man tilbake i den gamle undringen igjen, hvorfor i f*** kan man ikke holde seg unna denne typen menn da?????????????????????

jeg har lært min lekse her i livet ang hvilke menn som er verd å satse på og hvilke som ikke er verd det... Så nå må dem igjennom et sværande intervju som kan pågå noen dager ja.. hahahaha
Trø forsiktig!
i veien!
Comment

Comment