Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by samuel
    det jag vill ha är videos på britt och videos på mig hellst bara på oss.. behöver inte vara långa filmer... vill ha bilder på oss båda.. mm kram
    Här har jag med flera postat massa bilder av Britt

http://www.alltomtv.se/showthread.ph...=Britts+tr%E5d

Comment

• Originally posted by jakobine
      Sorry at jeg ikke har gitt lyd fra meg, men en av mine beste venner ble drept søndagsmorgen i en mc ulykke, dette fikk jeg tlf om tidligere i dag.
      Derfor har jeg vært helt satt ut..
      Jeg og 3 andre venner var inne på ulykke plassen og la ned blomster og tente lys for han i dag, og da var plassen full av blomster fra før. pluss et bilde av han på plassen.

Uansett jeg ville bare at dere skulle vite hvorfor jeg ikke har vært på i dag.
      Men vännen, tusen miljoner kramar

Comment

• Originally posted by Ronja
        Men vännen, tusen miljoner kramar
        Takk Ronja.. jeg sitter nå bare her og ser tomt på pc skjermen akurat nå. Det er liksom så mye en tenker på en slik stund..
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

Sorry at jeg ikke har gitt lyd fra meg, men en av mine beste venner ble drept søndagsmorgen i en mc ulykke, dette fikk jeg tlf om tidligere i dag.
          Jeg og 3 andre venner var inne på ulykke plassen og la ned blomster og tente lys for han i dag, og da var plassen full av blomster fra før. pluss et bilde av han på plassen.

Kjære jakobine jeg er så lei meg, jeg føler med deg,det er alt for mye som hender av sånt for tiden, man blir uten gode nok ord å si i slike situasjoner, men du vet at du kan kontakte meg om og når du føler for det. Ta vare på deg selv nå
          :kastkyss:

Comment

Takkar for den Samuel, det har vært en tung dag. kram til deg og.
            jag förstår det... har en kompis som också dött mend et var ett tag sen det är svårt att fatta det att kunna ta in att det hänt... kram

Comment

• Han hadde kreft (canser) for 6 år siden, og klarte å bekjempe den.. og han var i Thailand under suamien og overlevde den.. og så skulle noe så tragisk som dette skje.. under en mc ulykke som ingen vet hva som skjedde, ikke stor fart og mc hadde han kjørt i mange år.. og var en sikker og dyktig mc fører, men det regnet da han kjørte hjem, og han har vel fått en skrens på mc. uansett det hjelp litt å skrive dette ned.. sorry det ble her inne..

Men alt i livet er ikke bare humor. livet er jo opp og ned for oss alle ..
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

Han hadde kreft (canser) for 6 år siden, og klarte å bekjempe den.. og han var i Thailand under suamien og overlevde den.. og så skulle noe så tragisk som dette skje.. under en mc ulykke som ingen vet hva som skjedde, ikke stor fart og mc hadde han kjørt i mange år.. og var en sikker og dyktig mc fører, men det regnet da han kjørte hjem, og han har vel fått en skrens på mc. uansett det hjelp litt å skrive dette ned.. sorry det ble her inne..

Men alt i livet er ikke bare humor. livet er jo opp og ned for oss alle ..
                Ja det er jo helt meningsløst
                Du vet at jeg har jo sett mange mculykker og det er jo dessverre mange gode førere blant dem, så alt for ofte er det bilførerens feil, som ikke ser dem osv. Dette var veldig trist jakobine

Comment

Stakker deg ...Kondolerer...slikt er fryktelig trist da....
                  Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• her dom små bildena av Britt
                    Attached Files
                    Last edited by Lissabon; 2006-06-27, 02:10.

Comment

• Goooooood mooooorning in da club!
                      Det er en Nydelig solskinnsdag her i Bergen...Sommeren har slått til for fullt .....

Alle Samuel venner + Samuel må ha en riktig fin dag full av moro,latter og kjærlighet

Men nå sover vel Samuel som var våken i hele natt hehehe
                      Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Hei og en sen god morgen til alle! Nå skal jeg ut og trene og shoppe litt, kommer inn senere!

Comment

• Hänt Extra den här veckan:

Big Brother-kärlek på barturnén:

Samuel blixtförälskad i fjolårsvinnaren Britt!

Big Brother-huset är kanske känt för sina svallande romanser och heta kärleksmöten. Nu har det även hettat till utanför.
                          Hänt Extra kan som första tidning avslöja att förra årets Big Brother-vinnare Britt Goodwin, 27, och årets deltagare Samuel Aronsson, 25, har blivit ett par.
                          - De är så kära och gullar hela tiden, säger en vän till Hänt Extra.
                          - De bad om ursäkt för att de bara hade ögon för varandra…
                          Britt och Samuel träffades i samband med årets Big Brother-final nu i vår, men Samuel har varit förtjust i Britt ända sedan han såg henne i rutan förra året.
                          - Han tyckte att hon verkade gullig och på årets efterföljande barturné i Norge har det tänt till ordentligt dem emellan.
                          - De hamnade i samma säng vid flera tillfällen, men i helgen blev det verkligen seriöst.
                          - De sa ”herregud vi är tillsammans, vi kommer att gifta oss i Las Vegas”.
                          När giftermålet ska ske är inte klart, men vännen är helt säker på att de kommer att bli av.
                          - De är lika galna båda två.
                          Dessutom sägs de passa otroligt bra ihop.
                          - Hon är en extremt fantastisk person och han är så hjälpsam. De är båda glada och positiva.
                          Samuel har sedan tidigare en femårig dotter, men enligt källan är Britt införstådd och mycket barnkär. Samuel, som är öppet bisexuell, har tidigare mest tänt på grabbar, men när han träffade Britt förändrades allt…

Grattis till kärleken Samuel

- min av BB 2006

http://www.freewebs.com/comealong/index.htm

Hoppas på BB-07 annars blir jag

BB-2005

http://www.flanders.no/

Comment

• Originally posted by BigSister
                            Hänt Extra den här veckan:

Big Brother-kärlek på barturnén:

Samuel blixtförälskad i fjolårsvinnaren Britt!

Big Brother-huset är kanske känt för sina svallande romanser och heta kärleksmöten. Nu har det även hettat till utanför.
                            Hänt Extra kan som första tidning avslöja att förra årets Big Brother-vinnare Britt Goodwin, 27, och årets deltagare Samuel Aronsson, 25, har blivit ett par.
                            - De är så kära och gullar hela tiden, säger en vän till Hänt Extra.
                            - De bad om ursäkt för att de bara hade ögon för varandra…
                            Britt och Samuel träffades i samband med årets Big Brother-final nu i vår, men Samuel har varit förtjust i Britt ända sedan han såg henne i rutan förra året.
                            - Han tyckte att hon verkade gullig och på årets efterföljande barturné i Norge har det tänt till ordentligt dem emellan.
                            - De hamnade i samma säng vid flera tillfällen, men i helgen blev det verkligen seriöst.
                            - De sa ”herregud vi är tillsammans, vi kommer att gifta oss i Las Vegas”.
                            När giftermålet ska ske är inte klart, men vännen är helt säker på att de kommer att bli av.
                            - De är lika galna båda två.
                            Dessutom sägs de passa otroligt bra ihop.
                            - Hon är en extremt fantastisk person och han är så hjälpsam. De är båda glada och positiva.
                            Samuel har sedan tidigare en femårig dotter, men enligt källan är Britt införstådd och mycket barnkär. Samuel, som är öppet bisexuell, har tidigare mest tänt på grabbar, men när han träffade Britt förändrades allt…

Grattis till kärleken Samuel
                            hej hej vart kommer det där ifrån finns den någon länk mm mvh samuel

Comment

• Originally posted by samuel

hej hej vart kommer det där ifrån finns den någon länk mm mvh samuel

Hej Samuel

Artikeln är från Hänt Extra och finns inte på nätet. Imorgon är numret ute i butikerna

Comment

• Originally posted by Ronja
                                Hej Samuel

Artikeln är från Hänt Extra och finns inte på nätet. Imorgon är numret ute i butikerna
                                hur fick du tag på artikeln så snabbt då... så man kan köpa tidningen i morgon.....? kram

Comment

Working...
                                X