Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Lissabon
    coolt å se for oss som ikke har kanal5 iaf
    ja utrolig coolt Lissabon.. hehe jeg dør faktisk her jeg sitter.. jeg klarer ikke slutte å le.. hehe
    Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Ernie
      de viste det ikke live ...de slo av alle kameraene..
      Inte riktigt alla. I dagstråden på AOTV rapporterades det i bild och text även under inspelningen

Comment

• Originally posted by jakobine
        så synd.. men den var morsom.. hahaha jeg har nett sett den igjen her.. jeg ler like mye nå.. hohoho
        du er så stille ernie.. noe gale ?

Nei jobber bare litt innimellom
        Ekte lidenskap har ET navn

Comment

hva tid skal du brenne det meste av det du har av bb til meg ernie ?? hehe husker du ikke at jeg spurte deg om det ?? eller er du en flink mann og jobber med akurat det i kveld ?? hoho (jada jeg vet, du gjør ikke det) .. hehe
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Ronja
            Inte riktigt alla. I dagstråden på AOTV rapporterades det i bild och text även under inspelningen
            der ser du hva vi normenn vet hahaha vi følger ikke med på noe vi..
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

det er bra, du er flink, selv skal jeg jobbe masse nå, opp kl 6 og jobbe til 15 hjem og kjøre min sønn til barnepassere, tilbake og jobbe fra 22 til 7.30, hjem og sove og tilbake for å jobbe en natt til, men kommer innom her innimellom da.
              :kastkyss:

Comment

hva tid skal du brenne det meste av det du har av bb til meg ernie ?? hehe husker du ikke at jeg spurte deg om det ?? eller er du en flink mann og jobber med akurat det i kveld ?? hoho (jada jeg vet, du gjør ikke det) .. hehe
                Hundre vis av dvd'er .jada det har jeg tid til hahaha.

Comment

det er bra, du er flink, selv skal jeg jobbe masse nå, opp kl 6 og jobbe til 15 hjem og kjøre min sønn til barnepassere, tilbake og jobbe fra 22 til 7.30, hjem og sove og tilbake for å jobbe en natt til, men kommer innom her innimellom da.
                  hmmm har du hørt om å brenne lys fra begge ender ?

Comment

ja utrolig coolt Lissabon.. hehe jeg dør faktisk her jeg sitter.. jeg klarer ikke slutte å le.. hehe
                    ja det var bra:...Åhhh Palme!"..." va var det du hette igjen?"...."Linn"..."okei...åh åh åh"...

Comment

Hundre vis av dvd'er .jada det har jeg tid til hahaha.
                      ja men du trenger da ikke brenne alt *smiske* du må jo redigere det og for meg.. hoho .. neivel.. da.. huff of huff *sukk*
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

ja det var bra:...Åhhh Palme!"..." va var det du hette igjen?"...."Linn"..."okei...åh åh åh"...
                        ja den var bra.. pluss oboy ansiktet til Samuel var der jo og.. hehehe like sjokket
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

ja men du trenger da ikke brenne alt *smiske* du må jo redigere det og for meg.. hoho .. neivel.. da.. huff of huff *sukk*
                          huffja...hehe vi snakkes om et år..da...jeg begynner nå..hahahaha

Comment

huffja...hehe vi snakkes om et år..da...jeg begynner nå..hahahaha
                            jamen det er jo bra for oss her da.. hehe for da vet vi hvor vi har deg henne så kan du komme inn hit til oss, istedet for den rekingen din i helgene hohoho og så skal du få masse sånn av meg pluss
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

hmmm har du hørt om å brenne lys fra begge ender ?
                              Jo men nå har jeg jo hatt rene latmannslivet her, fri i 4 dager i trekk er jo helt vilt, kompensasjon for den sinnsyke jobbinga forrige helg, sånn er nå den måten jeg jobber på, intense perioder og ledige dager innimellom, men jeg vet at jeg jobber alt for mye for å være singelmamma, ca.120% kanskje? Ikke så merkelig at jeg er singel da, har jo aldri tid til å treffe noen om de ikke jobber der jeg jobber.

Comment

ja den var bra.. pluss oboy ansiktet til Samuel var der jo og.. hehehe like sjokket
                                hehe ja, "ska du henga med Samuel?"

Comment

Working...
                                X