Originally posted by Lissabon
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
hva tid skal du brenne det meste av det du har av bb til meg ernie ?? hehe husker du ikke at jeg spurte deg om det ?? eller er du en flink mann og jobber med akurat det i kveld ?? hoho (jada jeg vet, du gjør ikke det) .. heheOriginally posted by ErnieNei jobber bare litt innimellom
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
det er bra, du er flink, selv skal jeg jobbe masse nå, opp kl 6 og jobbe til 15 hjem og kjøre min sønn til barnepassere, tilbake og jobbe fra 22 til 7.30, hjem og sove og tilbake for å jobbe en natt til, men kommer innom her innimellom da.Originally posted by ErnieNei jobber bare litt innimellom
:kastkyss:
Comment
-
Hundre vis av dvd'er .jada det har jeg tid til hahaha.Originally posted by jakobinehva tid skal du brenne det meste av det du har av bb til meg ernie ?? hehe husker du ikke at jeg spurte deg om det ?? eller er du en flink mann og jobber med akurat det i kveld ?? hoho (jada jeg vet, du gjør ikke det) .. hehe
Comment
-
hmmm har du hørt om å brenne lys fra begge ender ?Originally posted by Lissabondet er bra, du er flink, selv skal jeg jobbe masse nå, opp kl 6 og jobbe til 15 hjem og kjøre min sønn til barnepassere, tilbake og jobbe fra 22 til 7.30, hjem og sove og tilbake for å jobbe en natt til, men kommer innom her innimellom da.
Comment
-
jamen det er jo bra for oss her da.. hehe for da vet vi hvor vi har deg henneOriginally posted by Erniehuffja...hehe vi snakkes om et år..da...jeg begynner nå..hahahaha
så kan du komme inn hit til oss, istedet for den rekingen din i helgene hohoho
og så skal du få masse sånn av meg
pluss
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Jo men nå har jeg jo hatt rene latmannslivet her, fri i 4 dager i trekk er jo helt vilt, kompensasjon for den sinnsyke jobbinga forrige helg, sånn er nå den måten jeg jobber på, intense perioder og ledige dager innimellom, men jeg vet at jeg jobber alt for mye for å være singelmamma, ca.120% kanskje? Ikke så merkelig at jeg er singel da, har jo aldri tid til å treffe noen om de ikke jobber der jeg jobber.Originally posted by Erniehmmm har du hørt om å brenne lys fra begge ender ?
:kastkyss:
Comment

Comment