Ja send inn Samuel og send resten hjem hehe
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Der er vi godt i gang med Raggers "svendsixa" hehe Utdrikkningslag ingen store skandaler enda...desverre..men jeg er allikevel litt skuffet ....de burde ha skaffet noen gamle deltagere til festen ...Spesielt Samuel da hadde det blitt litt morro...
Det ble ganske mye diskusjoner av jessicas flagg greie på jobben i dag..mange iherdige jess fans var totalt snudd om.
Fulle er de ...og snart trigger vel Linn... Jessica ..det vil vi få se etterhvert..
Comment
-
Ikke helt uventet gikk Årets premie til silisser, Det var ikke uventet Ragger forlot huset i boxers og små brisen. Reaksjonen til jessica var et lavt jaha ja jag får mine bryster..hmmmm hun som ble så jublende glad for tøffler viste ikke en mine men tente seg en røyk i stedet..hun hadde kalt beregnet hvordan hun skulle få denne seieren ..hun hadde jo vært rak og ærlig hele veien HAHAHAHAH .. Hun pakket snorr samlingen og dro...og de 14 år gamle tilhengerne jublet..
men ikke jeg. Slik er det alltid. man vinner ikke vær gang..
Samuel var glad og lykkelig som vanlig..Hilste på publikum og koste seg..
ÅRETS BB ER OVER. ...men livet går videre som før og vi får vårt liv tilbake..
Comment
-
Helt sant ernie. Jeg koste meg helelr ikke over denne seieren som gikk til feil person, etter min mening. (håper snørrsamlingen hennes virkelig ble pakket ned..) usj
Men nå skal vi nå feire At det var egentligt Samuel som vant BB
Samuel BB Party KONGE
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Ja men hun som kalte seg for det navnet, på forumet eksluderte du jo på grunn av en trå der hun skrev hva hun jobbet med og alderen hennes ?
Og hun som var i tråen og sa takk for seg, var jo med i Samuel sin fanklubb da .. bare se på lista vår
For jeg så hun som var inne og takket for seg, men trudde ikke det var den meldingen du mente. Jeg trudde det var en melding som jeg ikke så jeg
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Haha ja i så fall da var det Årets største tilfeldighetOriginally posted by jakobineJa men hun som kalte seg for det navnet, på forumet eksluderte du jo på grunn av en trå der hun skrev hva hun jobbet med og alderen hennes ?
Og hun som var i tråen og sa takk for seg, var jo med i Samuel sin fanklubb da .. bare se på lista vår
For jeg så hun som var inne og takket for seg, men trudde ikke det var den meldingen du mente. Jeg trudde det var en melding som jeg ikke så jeg
Comment
-
hehe ja det var jo skikkelig tilfeldigt da.. heheOriginally posted by ErnieHaha ja i så fall da var det Årets største tilfeldighet
Jeg synes du skal spørre henne på en snedig måte jeg.. ring henne du.. hehe, og sør og grav .. for jeg ønsker å vite og
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Jeg tror dem kommer nå herOriginally posted by ErnieNei jeg lar det bli en hemmelighet..den kommer nok fram en dag skal du se...
Har bb abstinensene lagt seg eller kom de nå...
plutselig ble forumet stengt, og fikk jeg litt panikk her.. men det kommer seg vel tenker jeg.. vi får se lyst på det .. 
Hvordan har du det da ?? abstinenser eller ?Trø forsiktig!
i veien!
Comment

Comment