Neida ..det er egentlig litt greit ..nå har jeg blitt gladere..jess er ikke der og ødelegger humøret mitt..hahahaha
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
heia på deg.. ja som jeg sa tidligere.. jeg jobber og styrer litt herOriginally posted by LissabonJaha er det her dere henger nå ja, har litt å holde på med så jeg kikker bare innom litt
så er bare innom innimellom.. nå har jeg sett profilen din.. ta og send den fargen du har på øynene over til meg takk
dem var rå fine
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Kaffepause
Takk for det,Originally posted by jakobineheia på deg.. ja som jeg sa tidligere.. jeg jobber og styrer litt her
så er bare innom innimellom.. nå har jeg sett profilen din.. ta og send den fargen du har på øynene over til meg takk
dem var rå fine 
det blir sånn med motlys*rødme*, sitter her og hoster og tar meg litt kaffe, stikker innom senere for å se om det er noe liv her
:kastkyss:
Comment
-
hei på deg poseOriginally posted by posehello again
lissabon er du fortsattt syk
bra du fant inn her du og
Jeg tror Lissabon holder på å bli frisk, hun har vært syk stakkar. men håper hun er på bedringensvei
Jeg har prøvt å finne noe info om Samuel rundt omkring.. men det er ikke lett
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Originally posted by jakobinehei på deg pose
Jeg tror Lissabon holder på å bli frisk, hun har vært syk stakkar. men håper hun er på bedringensvei
hei jakobine,
jeg leste mye igår og idag har jeg panikk.
Klarer ikke å ta bøka,hele tiden tenker jeg."Jeg skal stryke"
Har lyst å gå i skogen for å skrikke
Comment
-
hva tid er det du skal ha eksamen da pose ?? husk ikke les dagen rett før, for da har du lettere for å få hjernteppe. lag deg et ark med små notater (huskord for ting du må huske) og pugg litt på demOriginally posted by posehei jakobine,
jeg leste mye igår og idag har jeg panikk.
Klarer ikke å ta bøka,hele tiden tenker jeg."Jeg skal stryke"
Har lyst å gå i skogen for å skrikke

Jeg er sikker på at det kommer til å gå så fint pose. og når du er ferdig så skal vi feire
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Jeg er sikker på at det kommer til å gå kjempebra pose.. og litt panikk gjør deg jo bare mer kosentrert ... så ta det helt med ro du.. og jeg skal krysse fingrene for deg jegOriginally posted by posestatistikk,matte2,ledelse
asj
tre eksamen
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Originally posted by jakobineJeg er sikker på at det kommer til å gå kjempebra pose.. og litt panikk gjør deg jo bare mer kosentrert ... så ta det helt med ro du.. og jeg skal krysse fingrene for deg jeg
jeg klarer ikke å skrive riktig og takk takk kryss fingerene
jeg skal ikke lese mer idag
jeg går ut å handler klær
Comment
-
Hei pose, ja jeg er ikke helt i form enda, men mye bedre, skal begynne å jobbe imorgen og hele helga, så da får jeg startet opp med st smell på jobb da.Originally posted by posehello again
lissabon er du fortsattt syk
LYKKE TIL MED EKSAMEN DA POSE!!!
Comment
-
Hei Jakobine, jeg hører rykter om at det er Vesterås han skal flytte tilOriginally posted by jakobinehei på deg pose
, men vet det ikke helt sikkert, vet at han har en side et sted, har en liten aning om hvor men er ikke sikker, skal sjekke litt
Comment
-
håper du finner det ut Lissabon, ikke så mye folk her ine enda.. og det går litt tregt innimellom her inneOriginally posted by LissabonHei Jakobine, jeg hører rykter om at det er Vesterås han skal flytte til
, men vet det ikke helt sikkert, vet at han har en side et sted, har en liten aning om hvor men er ikke sikker, skal sjekke litt
men det ordner seg vel tenker jeg
Har letet etter noe info om Samuel jeg og, men finner ikke så mye, synd for var det noen som hadde gjort seg på et radio show eller i tv så er det han
Erni har vist sviktet oss i dag
enten det eller så har han vel tatt helt BB fri i dag.. hehe
Trø forsiktig!
i veien!
Comment

Comment