Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jakobine
    men jeg lurer fremdeles på denne senga di, holder den nå da.. hihihi
    Nå holder den noen timer med laken krølling..skulle jeg tro. .hehe
    Ekte lidenskap har ET navn

Comment

Originally posted by Ernie
      Nå holder den noen timer med laken krølling..skulle jeg tro. .hehe
      hmm hvilken dame skal du ha besøk av som kun krøller lakenet da ? hahaha
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

hmm hvilken dame skal du ha besøk av som kun krøller lakenet da ? hahaha
        En som kan krølle laken vell hahaha slik som Samuel kunne hahahahahahah

Comment

En som kan krølle laken vell hahaha slik som Samuel kunne hahahahahahah
          jamen jeg som trudde du var vår ernie ?? skal du bare svikte meg, lissabon og pose nå da ?? hmm
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

Jeg tror jeg får ta meg en tur til Bergen og sjekke opp dette her ernie.. kan jo ikke ha noe av at du bytter oss vekk
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

jamen jeg som trudde du var vår ernie ?? skal du bare svikte meg, lissabon og pose nå da ?? hmm
              Ikke vær en PITA ! Jeg svikter ikke noen ..Dere blir for mye for meg..må tenke på hjertet hahahahahahahahahaha

Comment

Jeg tror jeg får ta meg en tur til Bergen og sjekke opp dette her ernie.. kan jo ikke ha noe av at du bytter oss vekk
                Ja du får gjøre det... Hahahaha du er Hjertelig Velkommen til Festspillene i Bergen...

Comment

Ikke vær en PITA ! Jeg svikter ikke noen ..Dere blir for mye for meg..må tenke på hjertet hahahahahahahahahaha
                  blir VI for mye for deg ?? se på den søte avataren min og si det en gang til ernie .. jeg som er så snill og rolig og avbalansert .. hrmf på deg
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

Ja du får gjøre det... Hahahaha du er Hjertelig Velkommen til Festspillene i Bergen...
                    Festspillene er vel ikke før på lenge dem.. jaha .. så jeg får ikke komme opp å sjekke denne helga hmm hahaha neivel.. jeg kan holde meg hjemme og jeg dah
                    Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
                      blir VI for mye for deg ?? se på den søte avataren min og si det en gang til ernie .. jeg som er så snill og rolig og avbalansert .. hrmf på deg
                      Ja den var søt den...ser veldig snill ut..hehe men jeg skal overveie det ..hahahah

Comment

Festspillene er vel ikke før på lenge dem.. jaha .. så jeg får ikke komme opp å sjekke denne helga hmm hahaha neivel.. jeg kan holde meg hjemme og jeg dah
                        Konger er her i dag og åpner festspillene ...så det så...

Comment

• Originally posted by Ernie
                          Konger er her i dag og åpner festspillene ...så det så...
                          klarer du både meg og hun du får besøk av da ernie ?? hahahaha
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

klarer du både meg og hun du får besøk av da ernie ?? hahahaha
                            hahah det er vel ingen ting å le av ..jeg klarer det LETT

Comment

• Originally posted by Ernie
                              hahah det er vel ingen ting å le av ..jeg klarer det LETT
                              ja men bare et problem da ernie.. Jeg deler IKKE menn hehehe så da må du jo lempe hun andre ut da..
                              Trø forsiktig! i veien!

Comment

ja men bare et problem da ernie.. Jeg deler IKKE menn hehehe så da må du jo lempe hun andre ut da..
                                Hun fyker ut ..jeg låner henne piggsko og så svisj kaaaaaaaaaasoooom borte vekk? HAHAHAHAHikstHAHAHAHA

Comment

Working...
                                X