Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ååå så fine han var ernie har lagt Lexie til i vår medlemsliste nå.. vellkommen Lexie stor Kram

Så fin sang du nynnet for oss ernie..
    Last edited by jakobine; 2006-05-25, 12:00.
    Trø forsiktig! i veien!

Comment

• ernie du må se klippet fra finale festen her.. hehehe Samuel er der og han har det gøy, det kan man se

http://www.expressen.se/ inne på nøye, og inn på mingel tv

men nå i dysjen
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
        ernie du må se klippet fra finale festen her.. hehehe Samuel er der og han har det gøy, det kan man se

men nå i dysjen
        The good old Samuel dance!
        Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Hei alle Samuelvenner, håper dere har en fin dag. Kom fra jobb nettopp, her hjemme går det unna.
          Last edited by Lissabon; 2006-05-25, 18:15.
          :kastkyss:

Comment

• Originally posted by jakobine
            ernie du må se klippet fra finale festen her.. hehehe Samuel er der og han har det gøy, det kan man se

men nå i dysjen
            Samuel var jo skitbra som vanlig , men herregud jakobine, så du Britt?????

Comment

• http://www.side2.no/tvguide/article636018.ece , har dere lest dette eller? sier bare: Hva var det jeg sa

Comment

• Gomorron klubben!

ernie och jakobine: tusen tack!
                Samuel verkar vara en jättego kille, omtänksam och kul.

Här är det regn, blåst och det verkar bli åska idag så det är bäst att börja jobba ifall man får stänga av datorn sedan.

Ha en bra dag alla

Comment

• Hei alle Samuelvenner og spesielt de nyeste medlemmene, om jeg ikke har ønsket dere velkommen så vil jeg gjerne gjøre det nå. VELKOMMEN!

Comment

• Originally posted by LinnC
                    http://www.side2.no/tvguide/article636018.ece , har dere lest dette eller? sier bare: Hva var det jeg sa
                    Ja jeg så den der, jeg tror også det var en bevisst måte å spille spillet på ja. Spesielt pr-kampanjen hun drev i confession.

Comment

• Originally posted by Lissabon
                      Hei alle Samuelvenner og spesielt de nyeste medlemmene, om jeg ikke har ønsket dere velkommen så vil jeg gjerne gjøre det nå. VELKOMMEN!
                      Å, tack! Och välkommen hit till Tornevalls!
                      Var här på forumet hela BB-tiden, därför inte aktiv på BB-forumet och därmed inte heller i någon fanclub.
                      Skulle vara kul om Samuel hittade hit. Någon som haft kontakt med honom?
                      Jag har skrivit till honom att han är välkommen hit men han kanske har så mycket annat framöver
                      Ha det bäst alla!

Comment

• Hej Samuelvänner!
                        Har just talat med honom i telefon, han kommer att komma hit på tisdag (hade fullt upp nu)
                        Vi får hoppas han kommer ihåg det

Comment

• Originally posted by Lexie
                          Å, tack! Och välkommen hit till Tornevalls!
                          Var här på forumet hela BB-tiden, därför inte aktiv på BB-forumet och därmed inte heller i någon fanclub.
                          Skulle vara kul om Samuel hittade hit. Någon som haft kontakt med honom?
                          Jag har skrivit till honom att han är välkommen hit men han kanske har så mycket annat framöver
                          Ha det bäst alla!
                          Takk kjære deg, håper vi kan beholde litt av den fine og humoristiske tonen vi hadde på BBforum, det var nok ikke uten grunn at forumister hele tiden kom inn i fanklubben for å si at de elsket å være der fordi vi det var et fristed fra all aggesivitet og påhopp som kunne prege mange andre tråder der inne. Samuels fanklubb hadde en enorm tilstrømning av medlemmer etter Samuels exit fra huset, og fikk lite negativ feedback. Toleranse for ulike syn på saker, humor, omsorg for hverandre, kreativitet(spesielt ernies talentfulle innslag) og til tider en sexy undertone har preget Samuels fanklubb, noe jeg synes har vært vellykket. Vet ikke om noen har hatt kontakt med Samuel, men det hadde jo vært kul om han hadde tittet inn her en gang og sett at mange har satt stor pris på han.

Comment

• Originally posted by Lexie
                            Hej Samuelvänner!
                            Har just talat med honom i telefon, han kommer att komma hit på tisdag (hade fullt upp nu)
                            Vi får hoppas han kommer ihåg det
                            Oj så kul om det er tilfelle, du er fantastisk Lexie!

Comment

• POSE: HÅPER DET GÅR BRA MED DEG OG DINE EKSAMENER!

Comment

• Originally posted by Lissabon
                                Takk kjære deg, håper vi kan beholde litt av den fine og humoristiske tonen vi hadde på BBforum, det var nok ikke uten grunn at forumister hele tiden kom inn i fanklubben for å si at de elsket å være der fordi vi det var et fristed fra all aggesivitet og påhopp som kunne prege mange andre tråder der inne. Samuels fanklubb hadde en enorm tilstrømning av medlemmer etter Samuels exit fra huset, og fikk lite negativ feedback. Toleranse for ulike syn på saker, humor, omsorg for hverandre, kreativitet(spesielt ernies talentfulle innslag) og til tider en sexy undertone har preget Samuels fanklubb, noe jeg synes har vært vellykket. Vet ikke om noen har hatt kontakt med Samuel, men det hadde jo vært kul om han hadde tittet inn her en gang og sett at mange har satt stor pris på han.
                                Hej Lissabon!
                                Nu ska vi kan behålla den humoristiska tonen som fanns i Samuels fan-club på BB-forumet
                                Att Samuel åkte ut var väl en överraskning, han borde suttit i finalen
                                Omtanke och humor var väl det som man minns Samuel för...
                                Nu får vi hoppas att han hittar hit!
                                Ha det bäst!

Comment

Working...
                                X