Originally posted by Lissabon
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
du skal ikke legge til det.. du skal kun finne serveren graz.at.eu.undernet.org .. og der skal du innOriginally posted by LissabonEh... ikke helt, jeg har nok gjort et eller annet feil, for jeg finner ikke BBtornvall på lista
kall deg lissabone så jeg finner deg da
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
nei ikke lurt å kjøre daOriginally posted by Erniekan ikke skjønne det sverige spillte elendig da...synd ..men men...dommeren som dømte elefant folket var rasehater..utvilsomt...huff...
Ja det er klart jeg hopper i bilen og kjører med en gang..mat er mat...eller det er vel ikke lurt å kjøre når bilen har to ratt...hahahaha
men siden du var vilig til å kjøre, så fortjener du en stor pluss for det da hehe, men som jeg alltid har trudd dem kommer for maten og ikke MEG..
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Comment
-
den veien burde vært klarlagt for lenge siden hahaha og om menn kommer kun for mat.. så er dørene stengt.. fra nå.. hahahaOriginally posted by Ernie
haha mat er en fin unskyldning da ..hehe veien til..... går gjenom ...
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
så lenge du er inne så og det er en undernett greie så spiller det liten rolle.. men du adder til i den mappa begge deler #sol.30pluss og så adder du til #30pluss jeg er inne på begge kanalene.. men ta den #sol.30pluss først duOriginally posted by LissabonSkal jeg skrive #30+ eller #30pluss??? Dessuten blir jeg disconnected fra den serveren og inn på den under hmm...
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
jaha så det VAR meten du var her for.. hmm jaha.. ja da er den nok stengt intilvidereOriginally posted by Ernienei er her fortsatt.....men det mat da..og døren er stengt ..så da går jeg hjem igjen...alene ..pulslete og lei meg som vanlig ..
Trø forsiktig!
i veien!
Comment

Comment