Originally posted by jakobine
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Hej, jag vet inte om ni redan har det här i tråden, men postar iaf
From: Mikael Brinkenstjärna
"Pressmedd:JESSICA,ROBIN & SAMUEL TURNERAR VIDARE / BIG BROTHER2006
Date: Tue, 06 Jun 2006 20:34:13 +0200
EFTER EN SUPER-PREMIÄR TEST-VECKA ÄR VINNAREN: JESSICA,ROBIN samt SAMUEL
klara för årets Galnaste Sommarturne med Michael Brinkenstjärna.
BIG BROTHER 2006 på turne hade denna vecka fulla hus på samtliga gig samt
att man även massmedialt dominerade samtlig Riksmedia.
THE CRAZY LOVETOUR !
9/6 Karlshamn
10/6 Gislaved ,Udevalla
16/6 Falkenberg
17/6 Värnamo
Nu utökar gänget med en show på scen!!"
Comment
-
Jeg kunne NI karmt/klemt deg. du e så goe atteOriginally posted by RonjaHej, jag vet inte om ni redan har det här i tråden, men postar iaf
From: Mikael Brinkenstjärna
"Pressmedd:JESSICA,ROBIN & SAMUEL TURNERAR VIDARE / BIG BROTHER2006
Date: Tue, 06 Jun 2006 20:34:13 +0200
EFTER EN SUPER-PREMIÄR TEST-VECKA ÄR VINNAREN: JESSICA,ROBIN samt SAMUEL
klara för årets Galnaste Sommarturne med Michael Brinkenstjärna.
BIG BROTHER 2006 på turne hade denna vecka fulla hus på samtliga gig samt
att man även massmedialt dominerade samtlig Riksmedia.
THE CRAZY LOVETOUR !
9/6 Karlshamn
10/6 Gislaved ,Udevalla
16/6 Falkenberg
17/6 Värnamo
Nu utökar gänget med en show på scen!!"
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
MAT hmm har du mat ...jeg har bare langet i meg noen pølser ...og noen øl da..her hjemme ...den siste kampen så jeg med min svoger her hjemme..hehe..tragisk jeg liker elefant folket..og hater fotball laget til argentina..Originally posted by jakobineaha så du fikk alle kampene jeg måtte li meg gjennom her med deg.. hahaha men jeg fikk skryt for maten da
Comment
-
Jeg har nett fått ut elefant folket ut av min stue jeg.. haha .. mat ja.. er masse igjen her.. men det blir vel en litt dyr mat om du skal reise her ned for spise den daOriginally posted by ErnieMAT hmm har du mat ...jeg har bare langet i meg noen pølser ...og noen øl da..her hjemme ...den siste kampen så jeg med min svoger her hjemme..hehe..tragisk jeg liker elefant folket..og hater fotball laget til argentina..
men kom du.. mat er der hehehe men kampene ble jo litt sånn så som så da.. når Sverige spilte så var folket på topp her.. men jeg tror dem glemte hva som var på.. når argentina spilte hehehe
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
kan ikke skjønne det sverige spillte elendig da...synd ..men men...dommeren som dømte elefant folket var rasehater..utvilsomt...huff...Originally posted by jakobineJeg har nett fått ut elefant folket ut av min stue jeg.. haha .. mat ja.. er masse igjen her.. men det blir vel en litt dyr mat om du skal reise her ned for spise den da
men kom du.. mat er der hehehe men kampene ble jo litt sånn så som så da.. når Sverige spilte så var folket på topp her.. men jeg tror dem glemte hva som var på.. når argentina spilte hehehe
Ja det er klart jeg hopper i bilen og kjører med en gang..mat er mat...eller det er vel ikke lurt å kjøre når bilen har to ratt...hahahaha
Comment

Comment