Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ernie
    Bare hyggelig !
    :kastkyss:

Comment

• HEHE hun klarte sikkert å lese den stakkers...

Samueeeel... Dette er BIG BROTHER!.....Gå til Din fan club staks...!
      Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by Ernie
        HEHE hun klarte sikkert å lese den stakkers...

Samueeeel... Dette er BIG BROTHER!.....Gå til Din fan club staks...!
        hehe, ernie, har du sett at jeg og jakobine strevde med å legge linker i første innlegget der en par av dem nektet å funke da de først ble lagt inn, spes de to øverste. Jeg mener de funker nå. Hva har det seg at det blir sånn, noen ide om d?

Comment

• Diktet var veldig fint forresten!

Comment

• Från JRS-sida (Events)

"2006-06-16 jessica, robin och samuel är på grand i falkenberg och festar
            2006-06-17 jessica, robin och samuel festar loss i göteborgs innerstad få se hur den festen slutar =)))
            2006-06-17 jessica, robin och samuel är i göteborg på liseberg och åker galet=)"

Comment

• Originally posted by Ronja
              Från JRS-sida (Events)

"2006-06-16 jessica, robin och samuel är på grand i falkenberg och festar
              2006-06-17 jessica, robin och samuel festar loss i göteborgs innerstad få se hur den festen slutar =)))
              2006-06-17 jessica, robin och samuel är i göteborg på liseberg och åker galet=)"
              Takk for d Ronja, ja det blir visst en heftig tid for dem framover.

Comment

• Godnatt i Samuels fanklubb, nå er jeg klar for å legge meg iallefall, ha en fortsatt fin natt, glem nå ikke å stenge av kaffetrakteren/kaffebryggaren når du legger deg og pass på at ytterdøren er låst,drøm søte drømmer!

Comment

• Originally posted by Lissabon
                  hehe, ernie, har du sett at jeg og jakobine strevde med å legge linker i første innlegget der en par av dem nektet å funke da de først ble lagt inn, spes de to øverste. Jeg mener de funker nå. Hva har det seg at det blir sånn, noen ide om d?
                  Mulig at det er "spesialtegn" i linken som blir oversatt feil når de limes inn...kanskje man må manuelt rette på noen tegn etter den er limt inn.

Comment

• Originally posted by Lissabon
                    Godnatt i Samuels fanklubb, nå er jeg klar for å legge meg iallefall, ha en fortsatt fin natt, glem nå ikke å stenge av kaffetrakteren/kaffebryggaren når du legger deg og pass på at ytterdøren er låst,drøm søte drømmer!

God natt og allt det der.. gjelder deg også....

Comment

• hej hej jag vet inte riktigt hur den här sidan funkar förlåt för det men hjälp skulle vara bra...... mvh på svenska hellst för jag är inte så på norska kram kram

Comment

• Hej Samuel och välkommen! Är det något särskilt du undrar över?
                        Last edited by Guest; 2006-06-14, 14:22.

Comment

• Originally posted by samuel
                          hej hej jag vet inte riktigt hur den här sidan funkar förlåt för det men hjälp skulle vara bra...... mvh på svenska hellst för jag är inte så på norska kram kram
                          Da må noen svenske fans slå til her å hjelpe deg litt....

Når du har skrevet inn et innlegg...så må du trykke Oppdater...da kommer innleggene som vi skriver frem.....

Comment

• Originally posted by Lexie
                            Hej Samuel och välkommen! Är det något särskilt du undrar över?
                            Hei hei du får skrive på svensk hvordan han oppdaterer etter han har skrevet et innlegg...

Comment

• Hej Samuel

För att citera/ svara på ett inlägg tryck på quote. När du skrivit ett inlägg tryck på tangenten F5 för att uppdatera tråden och se om någon svarat dig. Forumet fungerar inte som chatten så det kan dröja ett tag innan man får respons.

Lycka till

En lite fråga från mig till dig, hur är det att läsa om sig själv på nätet? *nyfiken*

Comment

• Hei hei i fanklubben! Så trivelig at du titter innom Samuel Håper dere har en fin kveld. I mangel av nye bilder å sette inn her pynter jeg med et annet
                                Attached Files

Comment

Working...
                                X