Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ernie
    Mulig at det er "spesialtegn" i linken som blir oversatt feil når de limes inn...kanskje man må manuelt rette på noen tegn etter den er limt inn.
    Åh ja, jeg har iallefall sjekket og lenkene ser ut til å funke nå.
    :kastkyss:

Comment

• hej hej nu kommer det mer bilder och sker på min jessica och robins hemsida har länkat alla som kommer dit kan komma till denna sida med.... i natt så kommer det mesta att bli klart och det finns många många fler bilder fårn festen den 27 maj när vi var i eskilstuna.... kram samuel www.jrs-showbiz.se

Comment

• Originally posted by samuel
        hej hej nu kommer det mer bilder och sker på min jessica och robins hemsida har länkat alla som kommer dit kan komma till denna sida med.... i natt så kommer det mesta att bli klart och det finns många många fler bilder fårn festen den 27 maj när vi var i eskilstuna.... kram samuel www.jrs-showbiz.se
        Hej!Tack for det Samuel, vi har också lagt en lenk til er sida på førsta sidan här.
        Last edited by Lissabon; 2006-06-14, 20:44.

Comment

• Originally posted by Lissabon
          Hej!Tack for det Samuel, vi har också lagt en lenk til er sida på førsta sidan här.
          Takk for mail Lissabone.. har sendt deg en tilbake nå ..
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
            Takk for mail Lissabone.. har sendt deg en tilbake nå ..
            Takk for det krya på dej, lilla gumman! oops! holder visst på å bli svensk Godnatt og sov godt!

Comment

Takk for det krya på dej, lilla gumman! oops! holder visst på å bli svensk
              jeg kjedet meg sånn og nå har fått sånn svart lapp over øyet mitt, så nå ser jeg ut som sjørøverbill her jeg sitter og prøver å skrive ned noen ord
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
                jeg kjedet meg sånn og nå har fått sånn svart lapp over øyet mitt, så nå ser jeg ut som sjørøverbill her jeg sitter og prøver å skrive ned noen ord
                Ojoj, du kunne vært med i Pirates of the Carabbean du da, hehehe

Comment

Ojoj, du kunne vært med i Pirates of the Carabbean du da, hehehe
                  ja jeg kunne nok det men jeg føler meg mer elendig i kroppen og hodet enn i selve øyet. og det synes jeg er så rart.. men hun øyenlegen på sykehuset mente det var på grunn av betennelsene, ikke vet jeg da.. jeg har ikke greie på dette .. hmm
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Krya på dig jakobine :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Ronja
                      Krya på dig jakobine :kastkyss:
                      takk Ronja tror jeg skal prøve å sove litt nå.. natta på deg og alle dere andre
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Samuel har lagt upp massa bilder i sitt galleri

http://www.jrs-showbiz.se/index.asp?...galleri&kat=13
                        Attached Files

Comment

• fan vilka roliga videos jag har sett på från denna sida det är helt sjuk kul tack för all de inlägg speciellt vill jag tac för den video när jag och danne kör brakedance och jag blir medvetslös för et ögonblick jag har längtat efteratt få se det kram kram alla

Comment

• japp det stämmer och mer kommer kram

Originally posted by Ronja
                            Samuel har lagt upp massa bilder i sitt galleri

http://www.jrs-showbiz.se/index.asp?...galleri&kat=13

Comment

• kommer tillbaks oc kola mer

Comment

• Originally posted by samuel
                                fan vilka roliga videos jag har sett på från denna sida det är helt sjuk kul tack för all de inlägg speciellt vill jag tac för den video när jag och danne kör brakedance och jag blir medvetslös för et ögonblick jag har längtat efteratt få se det kram kram alla
                                Tack selv! ...Det er kjempe hyggelig du har tid å stikke innom til oss

Vi har mer på lager vi ..det kommer etterhvert..

Kos deg på Liseberg..og ikke spis for mye rett før du tar Balder hahahah !! Tut Tut !
                                Ekte lidenskap har ET navn

Comment

Working...
                                X