Fant litt mer med Samuel i:
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Originally posted by LissabonFant litt mer med Samuel i:
http://www.youtube.com/watch?v=t-UEL...rch=bigbrother
Comment
-
hahahaha jeg dør, denne har jeg ikke sett før .. hahahahahaOriginally posted by Lissabonhttp://video.google.com/videoplay?do...&q=Big+Brother YIPPIIIII!!!! her er noe! DEN HER MÅ DU SE PÅ SAMUEL OM DU KOMMER HIT IGJEN!hihi!
[I][COLOR=darkred]TrComment
-
takk skal du ha, men nå ser det ikke ut til at jeg finner mer, på youtube må man jo legge inn søkeord selv, så om folk ikke gjør det så godt, så er det ikke så lett å søke på noen klippOriginally posted by jakobineja Lissabon er flink hun

:kastkyss:Comment
-
nei det skjønner jeg, for jeg fant ikke noe særligt.. men uansett du har gjort en god jobb, og meg i godt humør igjen takk vennenOriginally posted by Lissabontakk skal du ha, men nå ser det ikke ut til at jeg finner mer, på youtube må man jo legge inn søkeord selv, så om folk ikke gjør det så godt, så er det ikke så lett å søke på noen klipp
-
jeg bare må se det med palme igjen jeg lo så jeg grein her.. fikk dere se det live ? eller er det noe som ble maupilert ? for jeg hadde jo live selv .. men var jo ting jeg gikk glipp av da.. den tiden der faktiskOriginally posted by Lissabonhehe don't mention it
-
det var jo en av coachene, de hadde der inne da de skulle gjøre den sketchen på en av livesendingene, og jeg vet jo hva han heter for han er jo så kjent, du vet da Samuel var fortelleren og ragger klasket med ballene, de har jo eller har hatt et komiprogram på tv5, så det var vel en deal at de skulle få gjøre noe til sitt program der inne da. Det ble vel sendt i Sverige, men her i Norge har jo de fleste ikke kanal 5.Originally posted by jakobinejeg bare må se det med palme igjen jeg lo så jeg grein her.. fikk dere se det live ? eller er det noe som ble maupilert ? for jeg hadde jo live selv .. men var jo ting jeg gikk glipp av da.. den tiden der faktisk
Det har jo hendt også at de har blanket ut kameraene, når spesielle saker skulle gjøres der inne, jeg fikk det heller ikke med meg da.
:kastkyss:Comment
-
de viste det ikke live ...de slo av alle kameraene..Originally posted by jakobinejeg bare må se det med palme igjen jeg lo så jeg grein her.. fikk dere se det live ? eller er det noe som ble maupilert ? for jeg hadde jo live selv .. men var jo ting jeg gikk glipp av da.. den tiden der faktisk
Comment
-
Videon visades på ett svenskt humor programOriginally posted by jakobinejeg bare må se det med palme igjen jeg lo så jeg grein her.. fikk dere se det live ? eller er det noe som ble maupilert ? for jeg hadde jo live selv .. men var jo ting jeg gikk glipp av da.. den tiden der faktisk
När inspeningen ägde rum var flera BB-kameror avstängda har jag för mig
Comment

Comment