Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fant litt mer med Samuel i:
    http://www.youtube.com/watch?v=t-UEL...rch=bigbrother
    :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Lissabon

Comment

http://video.google.com/videoplay?do...&q=Big+Brother YIPPIIIII!!!! her er noe! DEN HER MÅ DU SE PÅ SAMUEL OM DU KOMMER HIT IGJEN!hihi!
        hahahaha jeg dør, denne har jeg ikke sett før .. hahahahaha
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

• hehe dette var morro, har dere flere og ?? selv om alvorlige ting skjedde rundt meg for bittelitt siden, så fikk dere meg til å le så jeg krøllet meg her takker
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Ronja
            Lissabon har hjälpt mig att hitta
            ja Lissabon er flink hun
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
              ja Lissabon er flink hun
              takk skal du ha, men nå ser det ikke ut til at jeg finner mer, på youtube må man jo legge inn søkeord selv, så om folk ikke gjør det så godt, så er det ikke så lett å søke på noen klipp

Comment

takk skal du ha, men nå ser det ikke ut til at jeg finner mer, på youtube må man jo legge inn søkeord selv, så om folk ikke gjør det så godt, så er det ikke så lett å søke på noen klipp
                nei det skjønner jeg, for jeg fant ikke noe særligt.. men uansett du har gjort en god jobb, og meg i godt humør igjen takk vennen
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

nei det skjønner jeg, for jeg fant ikke noe særligt.. men uansett du har gjort en god jobb, og meg i godt humør igjen takk vennen
                  hehe don't mention it

Comment

hehe don't mention it
                    jeg bare må se det med palme igjen jeg lo så jeg grein her.. fikk dere se det live ? eller er det noe som ble maupilert ? for jeg hadde jo live selv .. men var jo ting jeg gikk glipp av da.. den tiden der faktisk
                    Trø forsiktig! i veien!

Comment

jeg bare må se det med palme igjen jeg lo så jeg grein her.. fikk dere se det live ? eller er det noe som ble maupilert ? for jeg hadde jo live selv .. men var jo ting jeg gikk glipp av da.. den tiden der faktisk
                      det var jo en av coachene, de hadde der inne da de skulle gjøre den sketchen på en av livesendingene, og jeg vet jo hva han heter for han er jo så kjent, du vet da Samuel var fortelleren og ragger klasket med ballene, de har jo eller har hatt et komiprogram på tv5, så det var vel en deal at de skulle få gjøre noe til sitt program der inne da. Det ble vel sendt i Sverige, men her i Norge har jo de fleste ikke kanal 5. Det har jo hendt også at de har blanket ut kameraene, når spesielle saker skulle gjøres der inne, jeg fikk det heller ikke med meg da.

Comment

de viste det ikke live ...de slo av alle kameraene..
                        Ekte lidenskap har ET navn

Comment

Videon visades på ett svenskt humor program När inspeningen ägde rum var flera BB-kameror avstängda har jag för mig

Comment

• Originally posted by Ernie
                            de viste det ikke live ...de slo av alle kameraene..
                            så synd.. men den var morsom.. hahaha jeg har nett sett den igjen her.. jeg ler like mye nå.. hohoho
                            du er så stille ernie.. noe gale ?
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Ronja
                              Videon visades på ett svenskt humor program När inspeningen ägde rum var flera BB-kameror avstängda har jag för mig
                              trist vi i norge ikke fikk sett den, for den var jo kjempe rolig .. haha
                              Trø forsiktig! i veien!

Comment

• coolt å se for oss som ikke har kanal5 iaf

Comment

Working...
                                X