Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    jamen det er jo bra for oss her da.. hehe for da vet vi hvor vi har deg henne så kan du komme inn hit til oss, istedet for den rekingen din i helgene hohoho og så skal du få masse sånn av meg pluss
    hmmmmm ehh vet ikke helt ..om jeg får tid til å henge her da...Må jo se hele bb en gang til..
    Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by Ernie
      hmmmmm ehh vet ikke helt ..om jeg får tid til å henge her da...Må jo se hele bb en gang til..
      aha jeg har det.. send hele hd din.. og send den til meg, så skal jeg gjøre det selv.. hahahaha (tuller)
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Lissabon
        hehe ja, "ska du henga med Samuel?"
        hehe det var jo bare så bra spilt av dem egentlig, for dem virker jo helt som seg selv hele bølingen.. kunne trudd DET var skuespillere dem hadde inne i huset.. hele tiden.. jo.. hahaha
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

• ernie jeg bare tullet med deg altså sorry
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

hehe det var jo bare så bra spilt av dem egentlig, for dem virker jo helt som seg selv hele bølingen.. kunne trudd DET var skuespillere dem hadde inne i huset.. hele tiden.. jo.. hahaha
            anton ver jo riktig bra også aggressiv som bare d!
            :kastkyss:

Comment

anton ver jo riktig bra også aggressiv som bare d!
              ja jeg ble helt sjokkert over den derre hahaha han var jo skikkelig sint hørtes han ut som
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Jaja, godnatt da Samuellovers, jeg slenger meg i sengen nå

Comment

Jaja, godnatt da Samuellovers, jeg slenger meg i sengen nå
                  natta vennen sov god
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Ja jeg leiter opp sengen min jeg også......Skal drit tidlig opp i morgen også...God natt Alle Samuel Fans! Sov godt...
                    Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Jeg sier og natt til tråen og alle samuels venner. natta folkens *kram*
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• natta ernie
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

• God morgen i Samuels fanklubb, selv er jeg jobb og kommer bare inn her en gang imellom, tror alle jobber idag hmm...
                          Iallefall: Om du kommer inn her Samuel, kan du se på sidan 36, 67 og 68 om du vil se litt filmklipp jeg har letet opp på web'en, *kram*...

Comment

• Hei her ser det ikke ut som mange har vært i dag jaja man kan ikke alltid ha tid til å skrive her heller da
                            Uansett jeg håper alle som bruker tråen har hatt en fin dag, og forsatt får en fin kveld

PS: denne her linken jeg legger her har jeg letet etter nå i 3 år faktisk haha og fant den tilfeldigt i dag.

http://www.bigducky.com/prank_calls/girlfriend.htm

Last edited by jakobine; 2006-06-07, 18:59.
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

Hei her ser det ikke ut som mange har vært i dag jaja man kan ikke alltid ha tid til å skrive her heller da
                              Uansett jeg håper alle som bruker tråen har hatt en fin dag, og forsatt får en fin kveld

PS: denne her linken jeg legger her har jeg letet etter nå i 3 år faktisk haha og fant deg tilfeldigt i dag.

http://www.bigducky.com/prank_calls/girlfriend.htm

Oooooooooooops, stackars tjej

Comment

• Originally posted by Ronja
                                Oooooooooooops, stackars tjej
                                ja har helt vondt av henne, men fy som han fortjente den der da.. menn grrr heheh
                                så man vet ALDRI .. skremmende i grunnen
                                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Working...
                                X