Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ernie
    Jepp ...men det viktigste er at dere "på gulvet" ikke får korridor prat kultur ..det er det absolutt verste man kan gå på jobb til..
    Ja det er sant, nei sånn har det ikke blitt, og det jo bra, men folk blir stressa av det, og det fører til anspenthet og frustrasjon, den stemningen er til å ta og føle på. Vi jobber jo i kritiske situasjoner, og det er tøft nok fra før, tanken på at dette kan føre til at situasjonen vi er i kan være med på å føre til et fatalt resultat der marginene er små en gang, puster oss i nakken hver dag, om du forstår hva jeg mener. Det er en sånn konsekvens vi ser for oss, og den er realistisk. Noen ganger kan vi ikke unngå et fatalt resultat, men det skal iallfall ikke være fordi vi bygger nytt.
    :kastkyss:

Comment

Hmm det ser nå ut som party i svaret ditt da...hmm medisinsk cognac da
      ja ser ut som, og høres ut som akurat nå, musikken stod på fullt her, phuu skrudde den ned nå, ble litt mye
      jeg skal være helt ærlig med deg, jeg fant meg akurat en sånn sterk en ja, for medisn skyld hehe
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
        Kun til medisin medisin med det samme
        hahaha det er bra

Comment

• Originally posted by Lissabon
          Ja det er sant, nei sånn har det ikke blitt, og det jo bra, men folk blir stressa av det, og det fører til anspenthet og frustrasjon, den stemningen er til å ta og føle på. Vi jobber jo i kritiske situasjoner, og det er tøft nok fra før, tanken på at dette kan føre til at situasjonen vi er i kan være med på å føre til et fatalt resultat der marginene er små en gang, puster oss i nakken hver dag, om du forstår hva jeg mener. Det er en sånn konsekvens vi ser for oss, og den er realistisk. Noen ganger kan vi ikke unngå et fatalt resultat, men det skal iallfall ikke være fordi vi bygger nytt.
          Det er ofte slik at når man bygger noe nytt, så blir bare heller aldri det nye helt ferdig, på grunn av at man jobber i en slik stresset sitvasjon og ting er så hektiske at ting vil krasje opp til flere ganger. slik var det ihvertfall når dem bygget nytt her i byen.. dem er enda ikke helt ferdige ..
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

Hmm det ser nå ut som party i svaret ditt da...hmm medisinsk cognac da
            Nå ble jeg så påvirket at jeg måtte finne meg bittelittegrann medisin

Comment

• Jeg hopper til køys nå ...Godnatt og sov godt til dere!
              Ekte lidenskap har ET navn

Comment

Nå ble jeg så påvirket at jeg måtte finne meg bittelittegrann medisin
                medisin er en god ting innimellom gitt hehe
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Jeg hopper til køys nå ...Godnatt og sov godt til dere!
                  ha en fin natt ernie.. sov godt
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

Det er ofte slik at når man bygger noe nytt, så blir bare heller aldri det nye helt ferdig, på grunn av at man jobber i en slik stresset sitvasjon og ting er så hektiske at ting vil krasje opp til flere ganger. slik var det ihvertfall når dem bygget nytt her i byen.. dem er enda ikke helt ferdige ..
                    Ja men det det er derfor vi som jobber med det ville hatt det bygget et helt nytt sted, så vi kunne unngått denne pinefulle overgangen på 7 år, og skrekken for en slik konsekvens som jeg nevnte. Vår jobb er jo å så langt som mulig redde folk i kritiske situasjoner om det er mulig, ikke det motsatte.

Comment

Jeg hopper til køys nå ...Godnatt og sov godt til dere!
                      natta!

Comment

Ja men det det er derfor vi som jobber med det ville hatt det bygget et helt nytt sted, så vi kunne unngått denne pinefulle overgangen på 7 år, og skrekken for en slik konsekvens som jeg nevnte. Vår jobb er jo å så langt som mulig redde folk i kritiske situasjoner om det er mulig, ikke det motsatte.
                        Akurat, eneste som faktisk var positivt ang akuttavdelingen det var at den lå i det gamle bygget som var uberørt da dem bygget det nye. men dem fikk jo en del nye ombygg der og eterhvert som gjorde situvasjonen uholdbart for dem som jobbet der.. Jeg synes dette er meget trist for alle dem som jobber der fortiden Lissabon
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

medisin er en god ting innimellom gitt hehe
                          Hahahaha! Her i innlegget var det da et voldsomt party

Comment

Hahahaha! Her i innlegget var det da et voldsomt party
                            Ja jeg letet opp alle partysyke iconene jeg kunne finne.. hehehe kunne jo ikke sitte her på party alene dah
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

Akurat, eneste som faktisk var positivt ang akuttavdelingen det var at den lå i det gamle bygget som var uberørt da dem bygget det nye. men dem fikk jo en del nye ombygg der og eterhvert som gjorde situvasjonen uholdbart for dem som jobbet der.. Jeg synes dette er meget trist for alle dem som jobber der fortiden Lissabon
                              Ja det kan jeg virkelig sympatisere med.

Comment

Ja jeg letet opp alle partysyke iconene jeg kunne finne.. hehehe kunne jo ikke sitte her på party alene dah
                                hihi ja det er bra, vi må ha litt partytendenser her i Samuels fanklubb

Comment

Working...
                                X