Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ernie
    Ja jeg har så stor nese at dette vet jeg HAHAHA Vi får håpe at det går bra så. ....men noe har jo skjedd da..
    Jeg synes du har en søt nese jeg men stikker du den for langt ut, så vil du nok bli kløpet litt i den du som alle andre .
    Ja jeg får håpe ting ordner seg for dem, og at dem har lært at stikker man nesen for langt ut.. så blir man ofta knepet i den som du sa
    Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Nå stikker jeg hjem fra jobb!.....Håper at han tar seg tid å forklare hva som egentlig har hendt..... Jeg føler jo meg litt rammet jeg og da...hmm
      Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by Ernie
        Nå stikker jeg hjem fra jobb!.....Håper at han tar seg tid å forklare hva som egentlig har hendt..... Jeg føler jo meg litt rammet jeg og da...hmm
        hadet bra sjekk mail når du kommer hjem ernie
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Hei er jeg helt alene i tråen nå ? håper ihvertfal dere alle har en fin ettermiddag og kveld fra meg
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
            Hei er jeg helt alene i tråen nå ? håper ihvertfal dere alle har en fin ettermiddag og kveld fra meg
            hei jakobine, jeg er her, sitter og leser litt i tråden
            :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Lissabon
              hei jakobine, jeg er her, sitter og leser litt i tråden
              er her jeg og Lissabone, men jeg er ikke helt humør i dag.
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

er her jeg og Lissabone, men jeg er ikke helt humør i dag.
                Usjda, pga avisoppslagene eller?

Comment

• Har ni det bra i Klubben ,,,,sänder lite sommarvärme från södra Sverige

Comment

• Originally posted by Skorpan
                    Har ni det bra i Klubben ,,,,sänder lite sommarvärme från södra Sverige
                    Åh takk, skulle ønske jeg var der, her er det kaldt og regn, typisk sommervær her i Trondheim

Comment

Usjda, pga avisoppslagene eller?
                      Dem gjorde jo ikke saken akurat bedre da. men neida, er nok andre ting som har slått meg litt i bakken. Helst mine egne tanker tror jeg så nå skal jeg gå på kurs tror jeg for slutte å tenke og gruble på ting

Er vel slik innimellom med oss alle vil jeg tro
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Skorpan
                        Har ni det bra i Klubben ,,,,sänder lite sommarvärme från södra Sverige
                        ja litt sommervarme hadde gjort seg nå.. tusen takk søt du er
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

Dem gjorde jo ikke saken akurat bedre da. men neida, er nok andre ting som har slått meg litt i bakken. Helst mine egne tanker tror jeg så nå skal jeg gå på kurs tror jeg for slutte å tenke og gruble på ting

Er vel slik innimellom med oss alle vil jeg tro
                          Ja finner du et sånt kurs kan du bare melde meg på også , men jeg tror du har rett, det er vel naturlig at det blir sånn fra tid til annen, får prøve å muntre deg litt opp før jeg stikker ned på jobb igjen jeg da

Comment

Ja finner du et sånt kurs kan du bare melde meg på også , men jeg tror du har rett, det er vel naturlig at det blir sånn fra tid til annen, får prøve å muntre deg litt opp før jeg stikker ned på jobb igjen jeg da
                            Det klarer du nok med bare din tilstedeværelse i tråen det Dette går nok bra håper jeg men det har vært en tung dag bare for å ha nevnt det
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

Det klarer du nok med bare din tilstedeværelse i tråen det Dette går nok bra håper jeg men det har vært en tung dag bare for å ha nevnt det
                              Sendte deg en tullemail, men glemte å skrive noen melding i den i min iver etter å få deg til å smile, litt tacky kanskje hihi.

Comment

• hahahaha fikk etterlysningen din på mail nå Lissabone.. hahaha takk jeg tro jeg dør av latter nå
                                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Working...
                                X