Originally posted by jakobine
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Jeg jobber og sliter jeg...og så jeg er nødt å vaske boxeren min jeg får dame besøk i morgenOriginally posted by jakobinehåper du finner det ut Lissabon, ikke så mye folk her ine enda.. og det går litt tregt innimellom her inne
men det ordner seg vel tenker jeg
Har letet etter noe info om Samuel jeg og, men finner ikke så mye, synd for var det noen som hadde gjort seg på et radio show eller i tv så er det han
Erni har vist sviktet oss i dag
enten det eller så har han vel tatt helt BB fri i dag.. hehe
hahahahahahaha
Comment
-
det var da enda smartere ernieOriginally posted by ErnieHolder på å skru sammen sengen min..hehehehe den har delt seg i to...så nå har jeg kjøpt braketter som skal holde den sammen...
Dette blir saker det .....
neb hvordan i svarte har du klart å dele en seng i to da ?? sover du så hardt ??
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Comment
-
nei har ikke hatt tid til det i kveld, har nå sett på lost, og skal snart i dysjenOriginally posted by ErnieDa var sengen skrudd sammen ...så nå tar jeg fem minutter før neste økt...Har dere snoket opp noe spennede om bb deltagerne nå da?
pluss jeg stresser litt rundt her
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
men jeg lurer fremdeles på denne senga di, holder den nå da.. hihihiOriginally posted by ErnieDa var sengen skrudd sammen ...så nå tar jeg fem minutter før neste økt...Har dere snoket opp noe spennede om bb deltagerne nå da?
Trø forsiktig!
i veien!
Comment

Comment