Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hei hei i fanklubben, trivelig å se alle!
    :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Ernie
      Samuel pass deg hun som beskyller noen for å være manliga "genier" som skal bestemme over jessica...Hun kjempet hardt mot deg da du var i huset !!!Husk det ..Hun har et nick som er slik "en ting som du kan spise men da kan du ikke plystre" HAHAHAHAHA
      oki ingen faraalla kan inte gilla alla jag koncentrerar mig på dem som tycker bra om mig istället..... kram

Comment

• Originally posted by Ernie
        HElt øverst på toppen av siden ...rett under Velkommen og navnet ditt finner du private meddelande klikk på den du
        jag bröjar fatta det här nu ha ha ha soft.....

Comment

• Originally posted by samuel
          oki ingen faraalla kan inte gilla alla jag koncentrerar mig på dem som tycker bra om mig istället..... kram
          En bra inställning!

Comment

jag bröjar fatta det här nu ha ha ha soft.....
            Har du sett nu att du kan trycka på nicket for å se profilen och hitta det du skrivit lite lengre ned mot venster?Skickat en mail till dig om det

Comment

• Originally posted by Lissabon
              hei hei i fanklubben, trivelig å se alle!
              softis....

Comment

Har du sett nu att du kan trycka på nicket for å se profilen och hitta det du skrivit lite lengre ned mot venster?Skickat en mail till dig om det
                ja jag ser det nu det är ungefär som när skorpan skulle hoppa med jonatan från nangiala och klarade av det och säger,,,,,,,,, jag ser ljuset jonatan vi är i nangiala nu.

citat:jag börjar fatta hur sidan funkar nu, jag är i rätt riktning...... kram

Comment

softis....
                  soft

Comment

softis....
                    hehe vet du att softis betyder mjukglass på norska?

Comment

ja jag ser det nu det är ungefär som när skorpan skulle hoppa med jonatan från nangiala och klarade av det och säger,,,,,,,,, jag ser ljuset jonatan vi är i nangiala nu.

citat:jag börjar fatta hur sidan funkar nu, jag är i rätt riktning...... kram
                      hehehe oki

Comment

• Jeg er sååå glad du endelig fattar hur sidan fungerar Samuel
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
                          Jeg er sååå glad du endelig fattar hur sidan fungerar Samuel
                          Hei hei, jakobine fint å höre at du er i bedre form , sa skal jeg på konsert med min lille sönn, men kommer tilbake i tid for Sverige - England, kommer innom fanklubben da også tenker jeg, hei så lenge

Comment

Hei hei, jakobine fint å höre at du er i bedre form , sa skal jeg på konsert med min lille sönn, men kommer tilbake i tid for Sverige - England, kommer innom fanklubben da også tenker jeg, hei så lenge
                            Hei og hadet og kos deg med din sønns konsert
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

Det er bra det Samuel...det er jo nesten alle det !!!

Holder med deg i det ...Bra du har funnet ut av siden Nå ..Softis!
                              Ekte lidenskap har ET navn

Comment

hehe vet du att softis betyder mjukglass på norska?
                                ja jag vet jag såg det när jag var i kristiansand det kommer bilder på hemsidan från den tripen men det hete soft-is va????

Comment

Working...
                                X