Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Lissabon
    Her er en fin illustrajon til deg hehe, puss den på pc'n din hehe
    hehe nytter ikke.. hadde naboen sin katt her inne.. og den freste på lyden fra min pc faktisk.. men den var jo bare livedd hele pc jo..
    Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
      nei har ikke fått det med meg, men han er jo en sjamør, så det passer godt at han jobber med akurat det programmet da hehehe
      Sjarmører får jo ikke damer da..hahaha han var vel den eneste i huset som ikke fikk napp...hahaha
      Ekte lidenskap har ET navn

Comment

hehe nytter ikke.. hadde naboen sin katt her inne.. og den freste på lyden fra min pc faktisk.. men den var jo bare livedd hele pc jo..
        hehe ja da nytter det jo ikke
        :kastkyss:

Comment

fy nå så du ond ut Ernie.. usj jeg fikk helt frysninger her.. hahaha
          HAHAHA jeg elsker å avlive gamle pc 'er

Comment

• Originally posted by Ernie
            Sjarmører får jo ikke damer da..hahaha han var vel den eneste i huset som ikke fikk napp...hahaha
            Kanskje det var derfor han gjorde research da, han vet vel å finne de rette typene hehe han er nå veldig kjekk iaf

Comment

• NEi nå må jeg sitte meg godt til rette.og odne med noe snacks og en øl...Jeg vet Argentina er gode...men egentlig håper jeg de ryker på hue og ræva ut av vm hehehe

Comment

• min sønn på tlf, fra nordsjøen han gleder seg til argentlina kampen i kveld
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Kanskje det var derfor han gjorde research da, han vet vel å finne de rette typene hehe han er nå veldig kjekk iaf
                  Jepp jeg liker humøret han's og alle de oppfinsomme sprellene

Comment

min sønn på tlf, fra nordsjøen han gleder seg til argentlina kampen i kveld
                    Jeg gleder meg stort jeg også....men håper håper håper...hehe at mexico vinner....

Comment

min sønn på tlf, fra nordsjøen han gleder seg til argentlina kampen i kveld
                      Så hyggelig.Trives han i den nye jobben da?

Comment

• Originally posted by Ernie
                        Jeg gleder meg stort jeg også....men håper håper håper...hehe at mexico vinner....
                        hehe jeg leste det du skrev om argentina til han.. haha for han hadde nett sagt at han håpet argentina vant.. for dem spilte skikkelig fotball hehehe han bare lo
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

Så hyggelig.Trives han i den nye jobben da?
                          dette er en jobb han er utleid til.. han begynner ikke i den nye jobben før 7 august
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

hehe jeg leste det du skrev om argentina til han.. haha for han hadde nett sagt at han håpet argentina vant.. for dem spilte skikkelig fotball hehehe han bare lo
                            hehehe

Comment

• Nå skal vi vel få hundre bilder av maradonna igjen.og ikke se fotball..ehh dersom han er edru nok til å komme seg på kampen...usj for en ekkel fyr...

Comment

Jaha men så er han fra haugesund da...HAHAHAHA har de fotball der da ? jeg liker fotballen de spiller ..men jeg liker ikke fotball mafia ..heheh

Comment

Working...
                                X