Originally posted by jakobine
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Ja det er trivelig å gjøre noe sammen venner sånn, håper du får hjelp for det der når du skal til spesialisten da. Jeg jobbet overtid idag, det er litt av et tempo på jobb for tiden, men litt penger blir det nå av denne overtiden da, har ikke tid til å prate med kollegene engang. Hender man treffer folk idet man skal gå til bilen og " hei! har du vært her idag også?" Det er alltid sånn på denne tiden av året, masse trafikkulykker og skader, folk er ute og rører på seg vettu.:kastkyss:
-
Takker for infoen Ronja du er snill som tenker på oss duOriginally posted by RonjaSamuel, Jessica och Robin håller på med en hemsida som snart är klar. Den dyker up på adressen http://www.jrs-showbiz.se/ De verkar ska köra sitt eget race utan Brinken. Samuel Aronsson skrev ikväll i gästboken på Jesssicas fanclub forum
http://jessical-fc.peterplan.com/news.php?18
men som du ser så har vi allerede lagt link på første siden til den siden som samuel og robi og Jess lager seg.. og vi har sett innlegget som Samuel har skrevet i gjesteboken til Jess
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Takk for infon RonjaOriginally posted by RonjaSamuel, Jessica och Robin håller på med en hemsida som snart är klar. Den dyker up på adressen http://www.jrs-showbiz.se/ De verkar ska köra sitt eget race utan Brinken. Samuel Aronsson skrev ikväll i gästboken på Jesssicas fanclub forum
http://jessical-fc.peterplan.com/news.php?18
:kastkyss:
Comment
-
AhaOriginally posted by jakobineTakker for infoen Ronja du er snill som tenker på oss du
men som du ser så har vi allerede lagt link på første siden til den siden som samuel og robi og Jess lager seg.. og vi har sett innlegget som Samuel har skrevet i gjesteboken til Jess 
Det missade jag helt
Comment
-
ja det er den verste tiden for skader på denne tiden, folk burde holde seg mer i ro.. hehehe men joda overtid betyr penger .. og som jeg sier penger er som luft for meg, men desverre så trenger man dem til å leve forOriginally posted by LissabonJa det er trivelig å gjøre noe sammen venner sånn, håper du får hjelp for det der når du skal til spesialisten da. Jeg jobbet overtid idag, det er litt av et tempo på jobb for tiden, men litt penger blir det nå av denne overtiden da, har ikke tid til å prate med kollegene engang. Hender man treffer folk idet man skal gå til bilen og " hei! har du vært her idag også?" Det er alltid sånn på denne tiden av året, masse trafikkulykker og skader, folk er ute og rører på seg vettu.
Har du og din sønn planlagt ferien deres i sommer da ?Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Nja, forrige sommer brukte jeg masse penger på å reise utenlands med han, tenkte å være mer nøysom iår,vi har har jo 2 sommersteder i familien og så tenkte jeg å reise på litt spontane turer, han skal til sin far og sin farmor i Sverige i en periode på sommeren også, de har en fin sommarstuga på sydvestkysten, der han bruker å ha det veldig fint, sykler og bader mye. Har blitt invitert til et par jeg ble kjent med i Kalmar som har tvillinger som er like gamle som min sønn så kanskje kjører jeg dit en tur, får se.Originally posted by jakobineja det er den verste tiden for skader på denne tiden, folk burde holde seg mer i ro.. hehehe men joda overtid betyr penger .. og som jeg sier penger er som luft for meg, men desverre så trenger man dem til å leve for
Har du og din sønn planlagt ferien deres i sommer da ?
Comment
-
Originally posted by LissabonTakk for infon Ronja
Jag var lite sen men här är lite färskare info. Han skrev nyss
"Jag ska gå in på min egen fan club men jag har svårt att lyckas logga in mig där det är lite mer trixy än vad jag trodde den skulle vara hmmm undrar varför...."
Comment
-
oj, kanskje vi skulle lagt en link der?Originally posted by Ronja
Jag var lite sen men här är lite färskare info. Han skrev nyss
"Jag ska gå in på min egen fan club men jag har svårt att lyckas logga in mig där det är lite mer trixy än vad jag trodde den skulle vara hmmm undrar varför....":kastkyss:
Comment
-
Ville bara säga att Samuel just nu är inne på Jessicas FC sida och skriver i vår Gästbok...
www.Jessical-FC.com
Comment
-
Takk for detOriginally posted by BokhyllanTrillarVille bara säga att Samuel just nu är inne på Jessicas FC sida och skriver i vår Gästbok...
www.Jessical-FC.com
Comment
-
Nå har jeg vært å skrevet i gjesteboka til Jess. og forklart han at han må aktivisere kontoen sin her inne først, og så logge påOriginally posted by Lissabonoki
iriterende at han skrev der inne, hadde han bare visst hvor lite støtte av mange av dem han fikk da han trengte stemmer for å bli i huset.. *snøft* flere var jo der inne for å be folk i klubben om å sende noen stemmer på han og.. ikke bare på Jess grrrr Noen fra fanklubben sendte nå noen stemmer på han da, det skal dem ha.. men dem som liksom er så hyggelige mot han nå, nektet plent.. og slik iriterer meg å se folk slikker folk opp etter ryggen, nå etter at Samuel som var Kongen av BB dette året røk ut. hrmf
Jada... jeg vet.. skal ikke hisse meg opp nå ..
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
I know!!!! Har vært der og lest og tenker nok det samme som deg, men men, sånn er det jo. Vi er iallefall ikke en klubb som har en viss aggresivitet i seg mot R, uten at jeg skal skylde det på noen, for det passer ikke i vår tolerante klubb...nei, sier ikke mer... nok om detOriginally posted by jakobineNå har jeg vært å skrevet i gjesteboka til Jess. og forklart han at han må aktivisere kontoen sin her inne først, og så logge på
iriterende at han skrev der inne, hadde han bare visst hvor lite støtte av mange av dem han fikk da han trengte stemmer for å bli i huset.. *snøft* flere var jo der inne for å be folk i klubben om å sende noen stemmer på han og.. ikke bare på Jess grrrr Noen fra fanklubben sendte nå noen stemmer på han da, det skal dem ha.. men dem som liksom er så hyggelige mot han nå, nektet plent.. og slik iriterer meg å se folk slikker folk opp etter ryggen, nå etter at Samuel som var Kongen av BB dette året røk ut. hrmf
Jada... jeg vet.. skal ikke hisse meg opp nå ..

Comment

Stikker tilsengs nå jakobine, ny dag med masse adrenalin og rotterace på jobb imorgen, natta!
Comment