Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    I dag har øyet mitt fært helt fælt, men jeg er blitt vant til det nå men har egentligt hatt en fin og grei dag, har vært på besøk hos venner tidligere i kveld, var med dem og skrapet huset.. dem skal male det. Det var deiligt å føle deg som en del av noe sammen med folk jeg bryr meg om
    Ja det er trivelig å gjøre noe sammen venner sånn, håper du får hjelp for det der når du skal til spesialisten da. Jeg jobbet overtid idag, det er litt av et tempo på jobb for tiden, men litt penger blir det nå av denne overtiden da, har ikke tid til å prate med kollegene engang. Hender man treffer folk idet man skal gå til bilen og " hei! har du vært her idag også?" Det er alltid sånn på denne tiden av året, masse trafikkulykker og skader, folk er ute og rører på seg vettu.
    :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Ronja
      Samuel, Jessica och Robin håller på med en hemsida som snart är klar. Den dyker up på adressen http://www.jrs-showbiz.se/ De verkar ska köra sitt eget race utan Brinken. Samuel Aronsson skrev ikväll i gästboken på Jesssicas fanclub forum

http://jessical-fc.peterplan.com/news.php?18
      Takker for infoen Ronja du er snill som tenker på oss du men som du ser så har vi allerede lagt link på første siden til den siden som samuel og robi og Jess lager seg.. og vi har sett innlegget som Samuel har skrevet i gjesteboken til Jess
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

Samuel, Jessica och Robin håller på med en hemsida som snart är klar. Den dyker up på adressen http://www.jrs-showbiz.se/ De verkar ska köra sitt eget race utan Brinken. Samuel Aronsson skrev ikväll i gästboken på Jesssicas fanclub forum

http://jessical-fc.peterplan.com/news.php?18
        Takk for infon Ronja

Comment

Takker for infoen Ronja du er snill som tenker på oss du men som du ser så har vi allerede lagt link på første siden til den siden som samuel og robi og Jess lager seg.. og vi har sett innlegget som Samuel har skrevet i gjesteboken til Jess
          Aha Det missade jag helt

Comment

• Originally posted by Lissabon
            Ja det er trivelig å gjøre noe sammen venner sånn, håper du får hjelp for det der når du skal til spesialisten da. Jeg jobbet overtid idag, det er litt av et tempo på jobb for tiden, men litt penger blir det nå av denne overtiden da, har ikke tid til å prate med kollegene engang. Hender man treffer folk idet man skal gå til bilen og " hei! har du vært her idag også?" Det er alltid sånn på denne tiden av året, masse trafikkulykker og skader, folk er ute og rører på seg vettu.
            ja det er den verste tiden for skader på denne tiden, folk burde holde seg mer i ro.. hehehe men joda overtid betyr penger .. og som jeg sier penger er som luft for meg, men desverre så trenger man dem til å leve for
            Har du og din sønn planlagt ferien deres i sommer da ?
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

ja det er den verste tiden for skader på denne tiden, folk burde holde seg mer i ro.. hehehe men joda overtid betyr penger .. og som jeg sier penger er som luft for meg, men desverre så trenger man dem til å leve for
              Har du og din sønn planlagt ferien deres i sommer da ?
              Nja, forrige sommer brukte jeg masse penger på å reise utenlands med han, tenkte å være mer nøysom iår,vi har har jo 2 sommersteder i familien og så tenkte jeg å reise på litt spontane turer, han skal til sin far og sin farmor i Sverige i en periode på sommeren også, de har en fin sommarstuga på sydvestkysten, der han bruker å ha det veldig fint, sykler og bader mye. Har blitt invitert til et par jeg ble kjent med i Kalmar som har tvillinger som er like gamle som min sønn så kanskje kjører jeg dit en tur, får se.

Comment

Takk for infon Ronja
                Jag var lite sen men här är lite färskare info. Han skrev nyss

"Jag ska gå in på min egen fan club men jag har svårt att lyckas logga in mig där det är lite mer trixy än vad jag trodde den skulle vara hmmm undrar varför...."

Comment

Jag var lite sen men här är lite färskare info. Han skrev nyss

"Jag ska gå in på min egen fan club men jag har svårt att lyckas logga in mig där det är lite mer trixy än vad jag trodde den skulle vara hmmm undrar varför...."
                  oj, kanskje vi skulle lagt en link der?

Comment

oj, kanskje vi skulle lagt en link der?
                    Han har redan registrerat sig här men tydligen inte blivit aktiverad. Han syns som senast registrerad medlem

Comment

• Ville bara säga att Samuel just nu är inne på Jessicas FC sida och skriver i vår Gästbok...

www.Jessical-FC.com

Comment

Han har redan registrerat sig här men tydligen inte blivit aktiverad. Han syns som senast registrerad medlem
                        oki

Comment

• Originally posted by BokhyllanTrillar
                          Ville bara säga att Samuel just nu är inne på Jessicas FC sida och skriver i vår Gästbok...

www.Jessical-FC.com
                          Takk for det

Comment

oki
                            Nå har jeg vært å skrevet i gjesteboka til Jess. og forklart han at han må aktivisere kontoen sin her inne først, og så logge på
                            iriterende at han skrev der inne, hadde han bare visst hvor lite støtte av mange av dem han fikk da han trengte stemmer for å bli i huset.. *snøft* flere var jo der inne for å be folk i klubben om å sende noen stemmer på han og.. ikke bare på Jess grrrr Noen fra fanklubben sendte nå noen stemmer på han da, det skal dem ha.. men dem som liksom er så hyggelige mot han nå, nektet plent.. og slik iriterer meg å se folk slikker folk opp etter ryggen, nå etter at Samuel som var Kongen av BB dette året røk ut. hrmf

Jada... jeg vet.. skal ikke hisse meg opp nå ..
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

Nå har jeg vært å skrevet i gjesteboka til Jess. og forklart han at han må aktivisere kontoen sin her inne først, og så logge på
                              iriterende at han skrev der inne, hadde han bare visst hvor lite støtte av mange av dem han fikk da han trengte stemmer for å bli i huset.. *snøft* flere var jo der inne for å be folk i klubben om å sende noen stemmer på han og.. ikke bare på Jess grrrr Noen fra fanklubben sendte nå noen stemmer på han da, det skal dem ha.. men dem som liksom er så hyggelige mot han nå, nektet plent.. og slik iriterer meg å se folk slikker folk opp etter ryggen, nå etter at Samuel som var Kongen av BB dette året røk ut. hrmf

Jada... jeg vet.. skal ikke hisse meg opp nå ..
                              I know!!!! Har vært der og lest og tenker nok det samme som deg, men men, sånn er det jo. Vi er iallefall ikke en klubb som har en viss aggresivitet i seg mot R, uten at jeg skal skylde det på noen, for det passer ikke i vår tolerante klubb...nei, sier ikke mer... nok om det

Comment

• Stikker tilsengs nå jakobine, ny dag med masse adrenalin og rotterace på jobb imorgen, natta!

Comment

Working...
                                X