hei hei, er bare innom en liten tur, nå er jeg kommet på jobb og hadde anledning til å ta en liten tur innom , men nå var det stille gitt!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Det var veldig hyggelig å se deg her amster, jeg husker at jeg har sett nicket ditt før,alltid trivelig at fler kommer hit, fortsatt 1-1 i kampen ser jeg. Vi drikker kaffe og ser på kampen her på jobb ogsåOriginally posted by amster®Se der ja
der har jeg vært førut hehe, men leenge siden, Jeg hadde rett der
Men nå er 2. omgang igang....
Last edited by Lissabon; 2006-06-24, 22:58.:kastkyss:
Comment
-
Håper jeg rekker å se det før det blir noe jobb til oss her, sitter og venter på et helikopter som kommer om en stund. Gult kort igjen herregud som de holder på...Originally posted by Ernieligger tynt an no ...hmmm Argentina er eksperter på å ødelegge slike kamper...:kastkyss:
Comment
-
hehe tilbaketuren gikk fint.. selv om jeg syklet med min venninne bak på, og hun sang hele forbaskade veien hehe og det en blanding mellom opra og blues haha om det går an daOriginally posted by amster®Tandemsykkel er tingen
Må si jeg er spent på tilbaketuren hehe,
men nå er hun endelig gått hjem, huff på meg.. men som hun sa selv.. så lenge kan man klare den men er glad i når dem er pussa hahaha ... så jeg bestilte henne en taxy i stedet for å sykle henne hjem
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Helt sånn ærligt, så om dere skjønte hva jeg egentligt mente med det jeg skrev, så føl fri til å forklare heheheOriginally posted by jakobinehehe tilbaketuren gikk fint.. selv om jeg syklet med min venninne bak på, og hun sang hele forbaskade veien hehe og det en blanding mellom opra og blues haha om det går an da
men nå er hun endelig gått hjem, huff på meg.. men som hun sa selv.. så lenge kan man klare den men er glad i når dem er pussa hahaha ... så jeg bestilte henne en taxy i stedet for å sykle henne hjem
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Joda det ble en trivlig kveld.. da jeg kom opp, satt hele jente gjengen å så på kampen på storskjerm hehe Så det ble liv kan man si. Etter en stund skulle alle på byen, dem tok taxi, men jeg syklet. vi klarte faktisk å holde sammen hele dame gjengen, helt til slutt, og bare det er jo uvanligt kan man si.. for som regel forsvinner alle rundt om kring alle plasser om man går ut..Originally posted by Lissabongla i dæ å jakobine
Hørtes ut som en trivelig kveld det der hehe

Så da jeg skulle hjem, så skulle hun venninnen min sitte på med meg, hehe jeg lo sånn av henne jeg kunne nesten ikke trø hehe hun sang og jomet hele veien..
Hun var med opp og drakk kaffi og jattet en times tid da vi kom hjem.. helt til jeg sa at nå må du hjem.. hehe og det syntes hun var urmorsomt at jeg jaget henne.. hehe men fikk nå ringt til taxi til henne, regner med hun ikke har noen bra dag i dag da
Last edited by jakobine; 2006-06-25, 13:34.Trø forsiktig!
i veien!
Comment

Comment