Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    Joda det ble en trivlig kveld.. da jeg kom opp, satt hele jente gjengen å så på kampen på storskjerm hehe Så det ble liv kan man si. Etter en stund skulle alle på byen, dem tok taxi, men jeg syklet. vi klarte faktisk å holde sammen hele dame gjengen, helt til slutt, og bare det er jo uvanligt kan man si.. for som regel forsvinner alle rundt om kring alle plasser om man går ut..
    Så da jeg skulle hjem, så skulle hun venninnen min sitte på med meg, hehe jeg lo sånn av henne jeg kunne nesten ikke trø hehe hun sang og jomet hele veien..
    Hun var med opp og drakk kaffi og jattet en times tid da vi kom hjem.. helt til jeg sa at nå må du hjem.. hehe og det syntes hun var urmorsomt at jeg jaget henne.. hehe men fikk nå ringt til taxi til henne, regner med hun ikke har noen bra dag i dag da
    Hahaha det hørtes ut som en kul fest, selv har jeg til nå hatt 2 usedvanlig stille netter på jobb. Det er helt utrolig. Måkene skiter fortsatt på bilen min, en av kollegene mine påstår at måker favoriserer blå biler hihihi Nå har jeg en del saker å ordne her, men kommer innom en tur igjen før jeg drar på jobb.
    :kastkyss:

Comment

• Brann - IFK Göteborg treningskamp Stadda.. denne kampen endte 0-0 og bar preg av sommer ferie fotball...men Brann har fremdeles ikke tapt en kamp siden serie starten ...Heia Brann....
      Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by Lissabon
        Hahaha det hørtes ut som en kul fest, selv har jeg til nå hatt 2 usedvanlig stille netter på jobb. Det er helt utrolig. Måkene skiter fortsatt på bilen min, en av kollegene mine påstår at måker favoriserer blå biler hihihi Nå har jeg en del saker å ordne her, men kommer innom en tur igjen før jeg drar på jobb.
        Bra at dine netter har vært rolige Lissabon men om Måkene favoriserer blå biler, så må dem pinade være fargeblinde her i byen .. hehe for min bli e grønn
        Jeg sitter og styrer med å flytter og sletter på traskeverket til en pc her jeg.. fy hvor mye skitt jeg samler på.. men alerede nå så virker den litt bedre
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Ernie
          Brann - IFK Göteborg treningskamp Stadda.. denne kampen endte 0-0 og bar preg av sommer ferie fotball...men Brann har fremdeles ikke tapt en kamp siden serie starten ...Heia Brann....
          siden det var sommer og dem var på tur, så ga dem ikke alt dem hadde ? men bra gjort av dem å ikke ha noen tap i serien
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

siden det var sommer og dem var på tur, så ga dem ikke alt dem hadde ? men bra gjort av dem å ikke ha noen tap i serien
            Phøø ifk sleit som hunder...det var Brann jeg snakket om

Comment

Phøø ifk sleit som hunder...det var Brann jeg snakket om
              hehe kjære søte Ernie.. det var brann jeg og snakket om dah
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

hehe kjære søte Ernie.. det var brann jeg og snakket om dah
                Aha det var vanskelig å forstå siden det var IFK som var på tur...ikke brann

Comment

Aha det var vanskelig å forstå siden det var IFK som var på tur...ikke brann
                  åå jamen det visste jo ikke jeg dah hehe trudde det var Brann som var på tur jeg da..
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

åå jamen det visste jo ikke jeg dah hehe trudde det var Brann som var på tur jeg da..
                    Nå tar jeg meg en spasertur i den fine solen ...da er jeg tilbake til Englands kampen...

Comment

• Tror jeg må ha meg en tur å se Brann spille jeg, for se om dem er så gode som du sier Ernie, og om der er så mye liv på kampene deres som du sier
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

Nå tar jeg meg en spasertur i den fine solen ...da er jeg tilbake til Englands kampen...
                        gå litt for meg og du Ernie
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

Tror jeg må ha meg en tur å se Brann spille jeg, for se om dem er så gode som du sier Ernie, og om der er så mye liv på kampene deres som du sier
                          17000 på brann stadion lager mer liv enn 70000 i vm

Comment

17000 på brann stadion lager mer liv enn 70000 i vm
                            haha ja det tror jeg faktisk på
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Nå er vi i gang....tror ikke denne kampen kan ha det samme trøkket som Argentina kampen i går ...men den blir i det minste spennende tror jeg..

Comment

• Der satt den ...tenker eg ...Backham dundret den inn ...hehehe

Comment

Working...
                                X