Legger inn noen klipp av Britt som jeg tenkte kanskje Samuel ville se, som opprinnelig har kommet fra Ronja, håper det er ok Ronja om ikke si ifra så skal jeg ta det bort, Ronja.
Radioshow i huset: http://www.tre.se/templates/PopupGeneric.aspx?id=20072
ja det blev jag glad över.....
du vart finns allad eklippen jag håller på med en sak till britt som hon ska få i present av mig men jag behöver mer material till det det fattas lite bilder och vieos... du kan få se det färdiga resultatet om du vill..
jag skulle behöva mer material kan du fixa kram samuel
Det var meg, Lissabon, skal jeg legge den här eller skicka den i ett meddelande? Såg du klippen med Britt?
ja ha ja var det du det går inte att få klippet så man kan spara det på sin dator elelr så... annarskan jag ta länken så här du behöver inte sända det som ett meddelande... kram
ja ha ja var det du det går inte att få klippet så man kan spara det på sin dator elelr så... annarskan jag ta länken så här du behöver inte sända det som ett meddelande... kram
ja det blev jag glad över.....
du vart finns allad eklippen jag håller på med en sak till britt som hon ska få i present av mig men jag behöver mer material till det det fattas lite bilder och vieos... du kan få se det färdiga resultatet om du vill..
jag skulle behöva mer material kan du fixa kram samuel
Vad letar du efter? Er det saker från denna tråden, bilder og sånt av Britt eller annat? Kan titta lite rundt på weben, vad ska jag titta efter?
Kopier disse linkene til adresse linjen i din nettleser...en av gangen da ..hmm softis okay!
Sorry at jeg ikke har gitt lyd fra meg, men en av mine beste venner ble drept søndagsmorgen i en mc ulykke, dette fikk jeg tlf om tidligere i dag.
Derfor har jeg vært helt satt ut..
Jeg og 3 andre venner var inne på ulykke plassen og la ned blomster og tente lys for han i dag, og da var plassen full av blomster fra før. pluss et bilde av han på plassen.
Uansett jeg ville bare at dere skulle vite hvorfor jeg ikke har vært på i dag.
Sorry at jeg ikke har gitt lyd fra meg, men en av mine beste venner ble drept søndagsmorgen i en mc ulykke, dette fikk jeg tlf om tidligere i dag.
Derfor har jeg vært helt satt ut..
Jeg og 3 andre venner var inne på ulykke plassen og la ned blomster og tente lys for han i dag, og da var plassen full av blomster fra før. pluss et bilde av han på plassen.
Uansett jeg ville bare at dere skulle vite hvorfor jeg ikke har vært på i dag.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment