Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    ja enten skal dem være små, eller store.. hvofor kan dem ikke bare nøye seg med sånne helt normale? hehe
    hahah for store da blir man helt frustrert og litt skremt ...herregud hva gjør jeg med disse da...hehe bruker jeg begge hendene eller hahahaha....får små ..hmm de må jo være der da..men en håndfull er nok..heheh
    Ekte lidenskap har ET navn

Comment

ja enten skal dem være små, eller store.. hvofor kan dem ikke bare nøye seg med sånne helt normale? hehe
      hehehe ja bare det i det hele tatt er en eller to av dem må de da kunne være fornøyd
      :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Ernie
        hahah for store da blir man helt frustrert og litt skremt ...herregud hva gjør jeg med disse da...hehe bruker jeg begge hendene eller hahahaha....får små ..hmm de må jo være der da..men en håndfull er nok..heheh
        ja men der finnes store hender og små hender.. hehehe
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Lissabon
          hehehe ja bare det i det hele tatt er en eller to av dem må de da kunne være fornøyd
          akurat.. er det rart kvinnfolk blir så usikker på sin kropp og utseende ?
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

det er da ikke lett for oss MANNFOLK heller da etter alle disse boyband'ene dukket opp hahahahaha

Comment

det er da ikke lett for oss MANNFOLK heller da etter alle disse boyband'ene dukket opp hahahahaha
              DET er vel ikke Mannfolk da ernie
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

Ja du sier noe, herregud er det ikke det ene så er det det andre, men jeg tror nå nesten kvinne er kvinne verst der i mange vennindegjenger, det er endel som nesten bare prater om kroppen og utseende sitt

Comment

DET er vel ikke Mannfolk da ernie
                  Nei det er jo det jeg prøver å overbevise verden om..hahaha

Comment

Ja du sier noe, herregud er det ikke det ene så er det det andre, men jeg tror nå nesten kvinne er kvinne verst der i mange vennindegjenger, det er endel som nesten bare prater om kroppen og utseende sitt
                    ja der kan jeg og være enig.. men slike tanker kommer fra en plass.. og menn har alltid vært så søte og flinke til å fortelle hvor pen og sexy og ja den og den er i selskap av dama si..
                    men jeg vet at kvinnfolk i en vennegjeng kan få noen til å føle seg ja veldig lite vakker ..
                    Trø forsiktig! i veien!

Comment

Nei det er jo det jeg prøver å overbevise verden om..hahaha
                      ja men kjære søte ernie.. jeg tror verden VET dette jeg.. hehe
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

ja der kan jeg og være enig.. men slike tanker kommer fra en plass.. og menn har alltid vært så søte og flinke til å fortelle hvor pen og sexy og ja den og den er i selskap av dama si..
                        men jeg vet at kvinnfolk i en vennegjeng kan få noen til å føle seg ja veldig lite vakker ..
                        hehehe en kvinne er en kvinne ...hehe ny dusjet og varm med en svak såpelukt...herregud...jeg er alene her ...hmmm kan vi snakke om noe annet ...hahahaha

Comment

Ja jeg synes iallefall det , jeg har f.eks. en veldig pen venninde som kan sitte og klage over at hun har en blodåre som synes så godt på låret, mens det sitter flere rundt bordet som plages med overvekt, og masse andre greier og skal liksom være forståelsesfulle, det blir for dumt

Comment

hehehe en kvinne er en kvinne ...hehe ny dusjet og varm med en svak såpelukt...herregud...jeg er alene her ...hmmm kan vi snakke om noe annet ...hahahaha
                            ja det ser ut som vi må det hehehe

Comment

er du blitt så motakelig ernie.. hehehe
                              Trø forsiktig! i veien!

Comment

Ja jeg synes iallefall det , jeg har f.eks. en veldig pen venninde som kan sitte og klage over at hun har en blodåre som synes så godt på låret, mens det sitter flere rundt bordet som plages med overvekt, og masse andre greier og skal liksom være forståelsesfulle, det blir for dumt
                                Ja men finner du en mann/gutt som dette betyr allverden for så er han ikke verd å ha ..heller ...ehh og samme omvendt...

Comment

Working...
                                X