Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Lissabon
    Å,hehe jeg har visst ikke fått med meg det , hmm..
    men du bruker jo ikke irc så mye da..
    hmm ja nå er det kveld økten med trening og så skal jeg i seng...jeg skal..ehh MÅ opp kl 0500 i morgen jeg kommer til å være helt på apestadiet..men jeg må opp og fikse en router men nøkkelen til rommet den står i kommer ikke før kl 0500 og den er helt død jeg når den ikke på nettet..den MÅ virke til kl 0630..hmm spennede hahaha med et hodet som ikke virker og arbeid under press...
    Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by Ernie
      men du bruker jo ikke irc så mye da..
      hmm ja nå er det kveld økten med trening og så skal jeg i seng...jeg skal..ehh MÅ opp kl 0500 i morgen jeg kommer til å være helt på apestadiet..men jeg må opp og fikse en router men nøkkelen til rommet den står i kommer ikke før kl 0500 og den er helt død jeg når den ikke på nettet..den MÅ virke til kl 0630..hmm spennede hahaha med et hodet som ikke virker og arbeid under press...
      oki,ojoj, ja lykke til med routeren da
      :kastkyss:

Comment

• Lykke til ernie .. håper alt virker som det skal
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Leste at folk bli utheven fra Aurstralsk BB ja.. hehe jaja sånn kan det går
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
            Leste at folk bli utheven fra Aurstralsk BB ja.. hehe jaja sånn kan det går
            Ja når de skal holde på å klaske sånn med penisene sine så hahaha

Comment

Ja når de skal holde på å klaske sånn med penisene sine så hahaha
              ja det er det jeg sier. mannfolk har glemt hva den egentligt skal bruke den til.. Dem tror dem skal bruke den til å klaske rundt med helst til den lage klaske lyd.. Du så jo bare på den sketjen dem laget i BB det.. der Richard står og klasker høylydt med sin.. hehehe
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Jeg er nett kommet tilbake fra en 4km lang gå tur jeg.. herligt i det nydlige sommerværet.. gikk kun i skjorts så varmt var det faktisk..
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

ja det er det jeg sier. mannfolk har glemt hva den egentligt skal bruke den til.. Dem tror dem skal bruke den til å klaske rundt med helst til den lage klaske lyd.. Du så jo bare på den sketjen dem laget i BB det.. der Richard står og klasker høylydt med sin.. hehehe
                  Ja der ser du, men de er vel så stolte av det de kan få til å gjøre med den da hahaha

Comment

Ja der ser du, men de er vel så stolte av det de kan få til å gjøre med den da hahaha
                    ike vet jeg.. men kanskje vi damer skulle øve oss på å klapse rumpeballene sammen hahaha for så å gjøre det på fest ? tror du det hadde blitt pop ?
                    Trø forsiktig! i veien!

Comment

ike vet jeg.. men kanskje vi damer skulle øve oss på å klapse rumpeballene sammen hahaha for så å gjøre det på fest ? tror du det hadde blitt pop ?
                      hmm nei de liker nok best når puppene hopper opp og ned, men såklart kan klasking med rumpeballene være et partytriks, hehe

Comment

Jeg vet ikke helt om jeg hadde misslikt å bli holdt fast og fått klasket noen pupper over fjeset heller ...hahahahha ....Nå er jeg helt anpusten ...men det er av treningen ikke pratet

Comment

Jeg vet ikke helt om jeg hadde misslikt å bli holdt fast og fått klasket noen pupper over fjeset heller ...hahahahha ....Nå er jeg helt anpusten ...men det er av treningen ikke pratet
                          Hahaha, nei det kan hende det hadde vært feil framgangsmåte om det var meningen at det skulle være fælt haha
                          Attached Files

Comment

Og du hadde ikke likt rumpeklasking ?? hehe og jeg som trudde det var rumper du likte.. hahaha det var det du skrev her en dag på forumet.. hahaha
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

Hahaha, nei det kan hende det hadde vært feil framgangsmåte om det var meningen at det skulle være fælt haha
                              HAHAHA ja absolutt hehe ...men jeg stiller gjerne som forsøks kanin HAHAHAHAHA

Comment

hehe jeg har sånn sansen for det bilde du la inn hahaha så det på den andre plassen og.. hehe
                                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Working...
                                X