Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    hehe menn liker vann, damer og ihvertfall våte damer.. hahahahaha så self funker det trixet
    Hmm ser ingen våte damer her i dag jeg. ..hmmm det er overskyet ute og fare for en regnbye...er det slik andre steder eller er det et Bergens Fenomen ?
    Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by Ernie
      Hmm ser ingen våte damer her i dag jeg. ..hmmm det er overskyet ute og fare for en regnbye...er det slik andre steder eller er det et Bergens Fenomen ?
      Nja er litt overskyet her også nå, men jeg har tørket opp siden igår nå hehe. Skal jobbe i natt så jeg tar det bare lugnt idag, sparer på energien.
      :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Lissabon
        Nja er litt overskyet her også nå, men jeg har tørket opp siden igår nå hehe. Skal jobbe i natt så jeg tar det bare lugnt idag, sparer på energien.
        Her sprudler energien sto opp kjempe tidlig i dag men har ikke begynt å gjespe enda..hahaha så når jobben er ferdig er det rett hjem og spise litt og ut på tur på fjellet... hmm slik blir det for oss panikk "trimmere" hehe ferien nærmer seg og kroppen må pusses opp hahahaha

Comment

Her sprudler energien sto opp kjempe tidlig i dag men har ikke begynt å gjespe enda..hahaha så når jobben er ferdig er det rett hjem og spise litt og ut på tur på fjellet... hmm slik blir det for oss panikk "trimmere" hehe ferien nærmer seg og kroppen må pusses opp hahahaha
          Hehehe ja men det hjelper med panikktrening også, alt hjelper, selv forsøker jeg bare å være i såpass bra shape at jeg kan klare jobben uten å ligge flat på sofaen resten av dagen etter å ha vært der. Så jeg er tvunget til det nesten.Men kjør på du, ta med en I-pod eller noe og sett på så kjører man på litt ekstra selv om man blir trøtt, det hjelper for meg iaf.

Comment

Basically, what happened last night (or in the early hours of this morning) the HMs were stuffing around in the bedroom. It got extremely out of line however when John held Camilla in place on one of the beds and Ashley slapped her with his penis. They were both called into the Diary Room this afternoon and the above notice has now appeared on the official site.
            Dette var det de to australske guttene ble kastet ut av BB for, kan undres om dette ville ført til utkastelse i årets svensk/norske BB:
            http://users.tpg.com.au/adslfski/Tro...ntunes-cut.asx

Comment

Dette var det de to australske guttene ble kastet ut av BB for, kan undres om dette ville ført til utkastelse i årets svensk/norske BB:
              http://users.tpg.com.au/adslfski/Tro...ntunes-cut.asx
              Det hadde ikke blitt fy på fingen engang ...dessuten var det jo en mini snop HAHAHAHAHA

Comment

Det hadde ikke blitt fy på fingen engang ...dessuten var det jo en mini snop HAHAHAHAHA
                Hahaha ja jeg synes ikke det var noe spesielt med det, hverken på den ene eller andre måten hehehe

Comment

Hahaha ja jeg synes ikke det var noe spesielt med det, hverken på den ene eller andre måten hehehe
                  Nei det var jo fryktelig uskyldig det der...hehe de skulle hatt Ragger The Ball slapper en uke ..hahahaha . .. nei nå skal jeg hjem fra jobb....snakkes..

Comment

Nei det var jo fryktelig uskyldig det der...hehe de skulle hatt Ragger The Ball slapper en uke ..hahahaha . .. nei nå skal jeg hjem fra jobb....snakkes..
                    ja det hadde vært noe hehe hei så lenge

Comment

• Hei vil bare fortelle dere at her stråler sola og det er minst 25 varmegrader her nede.. holder på å vente til kaffien er ferdig trekt, så skal jeg styrte ut døra på stranda så kan jo dere panikk trimme alt dere orker
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
                        Hei vil bare fortelle dere at her stråler sola og det er minst 25 varmegrader her nede.. holder på å vente til kaffien er ferdig trekt, så skal jeg styrte ut døra på stranda så kan jo dere panikk trimme alt dere orker
                        Hahahaha ja jeg har akkurat gått tom for kaffe og toa papir, en liten krise kan fort oppstå om jeg ikke får kommet meg ut og kjøpt noe, så nå stikker jeg ut
                        Attached Files
                        Last edited by Lissabon; 2006-07-03, 19:00.

Comment

• Nå regner det i Bergen ...iaf...20 grader men regn...og jeg som skulle bli brun HAHAHA Det få bli på innsiden da...Tor er tilbake i gult ...og kreket Mc Ewen vrenger over og sperrer tor i innspurten..håper han tryner og knekker en fot den der irriterenes usympatiske australieneren...

Comment

Nå regner det i Bergen ...iaf...20 grader men regn...og jeg som skulle bli brun HAHAHA Det få bli på innsiden da...Tor er tilbake i gult ...og kreket Mc Ewen vrenger over og sperrer tor i innspurten..håper han tryner og knekker en fot den der irriterenes usympatiske australieneren...
                            Ojoj, her kommer aggresjonene strømmende gitt hehe, hvordan gikk det da?

Comment

Ojoj, her kommer aggresjonene strømmende gitt hehe, hvordan gikk det da?
                              Hushovd kom inn som nr 3 men en fot og en arm HAHAHA og leder hele sullamitten igjen...men han kunne ha passert mc ewen i innspurten og tatt tilbake både gul og grønn trøye..Dette er jo over all forventning da ...men hele sykkelverden har alltid irritert seg på den derre sleipe australieneren..heheh til og med hans egne lagkamerater...

Comment

Hushovd kom inn som nr 3 men en fot og en arm HAHAHA og leder hele sullamitten igjen...men han kunne ha passert mc ewen i innspurten og tatt tilbake både gul og grønn trøye..Dette er jo over all forventning da ...men hele sykkelverden har alltid irritert seg på den derre sleipe australieneren..heheh til og med hans egne lagkamerater...
                                Dette er fantastisk, Hushovd er en stjerne iår uansett hva som hender nå for meg iaf, så på det inntil jeg var ute en tur og da glemte jeg å slå på tvn da jeg kom hjem.Fantastisk etter den ulykken han var ute for igår.

Comment

Working...
                                X