Originally posted by Lissabon
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Det bør du prøve, etter en tur som jeg så du hadde hatt deg i fjellet.. masse varmt vann i en balje med litt grønnsåpe i, og la bena bare bli mer og mer skrukkete.. hehe deiligt..Originally posted by Erniejaha det var det sikkert ...hehehe har aldri prøvd...
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
JA det hadde sikkert vert ok detOriginally posted by jakobineDet bør du prøve, etter en tur som jeg så du hadde hatt deg i fjellet.. masse varmt vann i en balje med litt grønnsåpe i, og la bena bare bli mer og mer skrukkete.. hehe deiligt..
...jeg er jo så vanvittig trøtt nå...sto opp kl 4.30 i natt...så det var litt vel lang dag...hmm
Comment
-
ja skjønner du har hatt en lang dag. og regner med alt gikk bra med jobben? så da er vel det en antydning at du skal legge deg nå ?Originally posted by ErnieJA det hadde sikkert vert ok det
...jeg er jo så vanvittig trøtt nå...sto opp kl 4.30 i natt...så det var litt vel lang dag...hmm
jaja da må du ha en vidunderlig natt du da ernie. er vant med å være her alene jeg etterhvert.
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
JA jeg sitter og vurderer om jeg skal hoppe i seng..Originally posted by jakobineja skjønner du har hatt en lang dag. og regner med alt gikk bra med jobben? så da er vel det en antydning at du skal legge deg nå ?
jaja da må du ha en vidunderlig natt du da ernie. er vant med å være her alene jeg etterhvert.
..nedtelling til ferien har startet 4 dager igjen
Comment
-
ja der skjer jo ikke mye her, så det skjønner jeg godt at du vuderer senga nå. ja 4 dager igjen er ikke lenge Ernie.Originally posted by ErnieJA jeg sitter og vurderer om jeg skal hoppe i seng..
..nedtelling til ferien har startet 4 dager igjen

Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Nei det blir deilig ..kan ikke huske at jeg har lengtet så mye etter ferieOriginally posted by jakobineja der skjer jo ikke mye her, så det skjønner jeg godt at du vuderer senga nå. ja 4 dager igjen er ikke lenge Ernie.

Okay da hopper jeg i seng ..ha en vidunderlig natt og Kos deg
Comment
-
hahaha denne må du bare se ernie.. hahaha du som hadde lyst på makrel når du trente.. her er kuren..
http://www.youtube.com/watch?v=G3ovY_e0kS4Trø forsiktig!
i veien!
Comment

Comment