Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ernie
    HEI! Alle dere som jobber i dag ...her er motivasjons meldingen
    Jag har det bra på jobben - Jeg orker ikke ligge på stranden å svette
    Hahaha ja jeg har vært ute en tur iaf, og drar nok ut en tur igjen, fint ute nå.
    :kastkyss:

Comment

HEI! Alle dere som jobber i dag ...her er motivasjons meldingen
      en fin motivasjon var det ernie, for på stranda lå vi og svettet ja..
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• jaja nå har det regnet her.. og tordnet og lynt.. men nå er det opphold og gruelig varmt og lummert her .. (jeg er livredd torden og lyn)
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

• men når kl er halv elleve, så skal jeg og søskenbarnet mitt spasere inn til sentrum å ta oss en øl hehe dette har vi bestemt for flere dager siden.. han (min søskenbarn) bor i naboinngangen, og vi har pleid og gjort slik om våren og sommeren.. men første gang i år så det skal bli kosligt.. mitt problem. er hva skal jeg ha på meg.. hehe jeg kan jo ikke gå i kjole, eller skjorts, det kan jo begynne å regne.. men om jeg tar bukse på meg så kan det bli for varmt.. hahaha fy vi damer har selvlagde dilemmaer
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

• har nå bestemt meg og kledd meg. En dongribukse og en lysblå genser får holde.. ellers blir det jo kaldt når vi skal gå hjemover og så nå er jeg klar, og sitter fremdeles å snakker med meg selv her.. hehehe
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
              har nå bestemt meg og kledd meg. En dongribukse og en lysblå genser får holde.. ellers blir det jo kaldt når vi skal gå hjemover og så nå er jeg klar, og sitter fremdeles å snakker med meg selv her.. hehehe
              Hei hei jakobine, det høres fint ut det,ha en fin tur ut, selv har jeg en slapp kveld her hjemme, har vært ute en tur og fått litt luft og sol tidligere på dagen, men er seig og i halvsvime etter jobben inatt

Comment

• Nå er jeg hjemme. og har hatt en kjempekosligt jatte kveld over en havliter på uteresturang, og kunne nesten trudd det var lørdagskveld her i byen.. så mye folk var der ute i kveld.. og fin gå tur både ut og hjem ble det og.. .. min trim i dag hehehe vi alle må ha et mål med trimmen fikk jeg lære i dag.. og for oss var det en halvliter som var vårt mål.. hehehe
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Hei Kexs det er lov å skrive et par ord og da
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

Nå er jeg hjemme. og har hatt en kjempekosligt jatte kveld over en havliter på uteresturang, og kunne nesten trudd det var lørdagskveld her i byen.. så mye folk var der ute i kveld.. og fin gå tur både ut og hjem ble det og.. .. min trim i dag hehehe vi alle må ha et mål med trimmen fikk jeg lære i dag.. og for oss var det en halvliter som var vårt mål.. hehehe
                    Ja i dag er det altfor vart til å gå ut ...så jeg er glad jeg har en jobb å gjøre i serverummet der holder det 7 grader konstant så det er deilig og svalende..stakkers folk som er nødt til å gå på stranden og svette i den dere steikende solen, Jeg er lykkelig som er blandt de som kan være på jobben hvor vi har aircondition og godt humør.

>Motivasjon:
                    Ja jeg trives her på jobben - jeg hater å gå på stranden

Hurra for alle pliktoppfyllende sjeler som gjør en innsats for samfunnet i disse varme sommerdager

PS 2 dager til Ferie
                    Ekte lidenskap har ET navn

Comment

Ja i dag er det altfor vart til å gå ut ...så jeg er glad jeg har en jobb å gjøre i serverummet der holder det 7 grader konstant så det er deilig og svalende..stakkers folk som er nødt til å gå på stranden og svette i den dere steikende solen, Jeg er lykkelig som er blandt de som kan være på jobben hvor vi har aircondition og godt humør.

>Motivasjon:

Hurra for alle pliktoppfyllende sjeler som gjør en innsats for samfunnet i disse varme sommerdager

PS 2 dager til Ferie
                      Hahaha ja det er bra å høre om noen som jobber som meg selv, skal rydde i leiligheten, som nå ser ut som et reiret til en innbitt ungkar, og det er den jo nesten også, bare med kvinnelig touch. Så skal jeg jobbe hele kvelden.

Motivasjon:
                      Det blir trivelig å være på jobb til klokken 23, mye bedre enn å ha fri.

Enda bedre at vi ikke har vinduer der annet enn på pauserommet, så vi slipper å se at det er fint vær.
                      Hahaha

Comment

Nå er jeg hjemme. og har hatt en kjempekosligt jatte kveld over en havliter på uteresturang, og kunne nesten trudd det var lørdagskveld her i byen.. så mye folk var der ute i kveld.. og fin gå tur både ut og hjem ble det og.. .. min trim i dag hehehe vi alle må ha et mål med trimmen fikk jeg lære i dag.. og for oss var det en halvliter som var vårt mål.. hehehe
                        Så hyggelig at det ble en fin kveld, jeg får ta en tur ut på lørdag ser det ut til, selv om jeg kjenner et visst press på meg til å ta på meg bakvakter i helgen, får se hvor bra jeg er på å takle presset, det vil nok vise seg utpå dagen imorgen.

Comment

• Originally posted by Lissabon
                          Så hyggelig at det ble en fin kveld, jeg får ta en tur ut på lørdag ser det ut til, selv om jeg kjenner et visst press på meg til å ta på meg bakvakter i helgen, får se hvor bra jeg er på å takle presset, det vil nok vise seg utpå dagen imorgen.
                          På lørdag skal jeg og ut ...100% Garrantert ..men med min flaks høljer det vel ned da...men uansett da blir det ut og ta en øl eller fem.... og kanskje litt vin.....Yesss!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hmm hvorfor sitter jeg her? det er lunsj nå ...
                          Last edited by Ernie; 2006-07-06, 12:01.

Comment

• Nå er den lunsjen over.....hmm 1,5 dager igjen... holder solen seg til jeg kommer hjem i dag da?...i så fall skal jeg få litt mer sol på min halvbleike kropp

Comment

Nå er den lunsjen over.....hmm 1,5 dager igjen... holder solen seg til jeg kommer hjem i dag da?...i så fall skal jeg få litt mer sol på min halvbleike kropp
                              Hahaha skal jeg fortsette å være så mye på jobb og så mye online som jeg er nå , blir det solariumfusk snart

Comment

• Take a look at this, and please rate my video people:
                                ( må jo snakke språket de gjør på det stedet)
                                http://www.youtube.com/watch?v=-QmqjUfAIjI

Comment

Working...
                                X