Nå tømmer jeg kjøleskapet så det ikke dukker opp noen nye organiske skapninger der når jeg er borte....Rydder og pakker for harde livet her...Har kjøpt polet ...så nå er jeg klar for å reise avgårde i morgen...
Nå tømmer jeg kjøleskapet så det ikke dukker opp noen nye organiske skapninger der når jeg er borte....Rydder og pakker for harde livet her...Har kjøpt polet ...så nå er jeg klar for å reise avgårde i morgen...
har du kjøpt polet ? jaha betalte du mye for det ?? hehehe
Du må ta med deg din bærbare, så du kan komme inn på forumet å fortelle oss hvordan ferien din e Ernie
har du kjøpt polet ? jaha betalte du mye for det ?? hehehe
Du må ta med deg din bærbare, så du kan komme inn på forumet å fortelle oss hvordan ferien din e Ernie
Jepp det er nok eneste grunnen til at jeg får ferie er at den er med ...
ja dem vet hva dem har, og vet jo ikke hva dem får, så jeg skjønner at dem ikke kan slippe deg på ferie uten da.. hehe
Ja men jeg har mitt eget firma og tenke på og da.. Nå har jeg vasket alle klær ferdig hengt dem opp og ... ...så nå er jeg nesten klar for å reise..bare bilen igjen å rydde litt nå så er allt ok...
Ja men jeg har mitt eget firma og tenke på og da.. Nå har jeg vasket alle klær ferdig hengt dem opp og ... ...så nå er jeg nesten klar for å reise..bare bilen igjen å rydde litt nå så er allt ok...
ja da er du heldig.. her går alt til pisus her.. jeg har hatt oversvømmelse jeg.. *sukk* Jeg glemte å legge slangen hvor vannet til vaskemaskinen skal ut opp i vasken igjen etter jeg hadde vasket opp.. (noe jeg aldri glemmer) og visp der var vannet ut over hele gulvet på kjøkkenet mitt gitt.. har fått opp vannet men ikke bra.. tenk om naboen har fått vannbulk i taket.. huff og huff.. men hehe og hehe .. sorry
ja da er du heldig.. her går alt til pisus her.. jeg har hatt oversvømmelse jeg.. *sukk* Jeg glemte å legge slangen hvor vannet til vaskemaskinen skal ut opp i vasken igjen etter jeg hadde vasket opp.. (noe jeg aldri glemmer) og visp der var vannet ut over hele gulvet på kjøkkenet mitt gitt.. har fått opp vannet men ikke bra.. tenk om naboen har fått vannbulk i taket.. huff og huff.. men hehe og hehe .. sorry
Huffda, du skulle fått en rørlegger til å legge opplegg til slangene på en annen måte så du kan slippe å huske på det der.
ja da var det vel flaks at du gikk i bikinien for å beundre den ny anskaffede brun fargen ...HAHAHAH ...hehehe nå skal jeg opp og rydde litt i bilen min...kaste litt boss og tørke litt av den inni...
ja da var det vel flaks at du gikk i bikinien for å beundre den ny anskaffede brun fargen ...HAHAHAH ...hehehe nå skal jeg opp og rydde litt i bilen min...kaste litt boss og tørke litt av den inni...
Jeg er IKKE noe særlig brun .. fjasus.. hehe og hadde jeg gått i bikini så hadde jeg npk frøset nå ja.. er ikke så varmt da.. hehe men jeg har fått bittelitt farge
hehe ja det er noen som har det.. er du på jobb nå ?
Nei jeg kom hjem i 16tiden , men har vært litt ute og måtte slappe av litt etterpå, hadde en ekstra tøff dag på jobb, men nå skal jeg ta det helt med ro en stund
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment