Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Lissabon
    Hehe ha en fin ferie da!
    Takk !

Nå tømmer jeg kjøleskapet så det ikke dukker opp noen nye organiske skapninger der når jeg er borte....Rydder og pakker for harde livet her...Har kjøpt polet ...så nå er jeg klar for å reise avgårde i morgen...
    Ekte lidenskap har ET navn

Comment

Visste ikke at de var så ville etter å lure hverandre der hehe
      bergens humor kaller dem det.. hehehe
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Ernie
        Takk !

Nå tømmer jeg kjøleskapet så det ikke dukker opp noen nye organiske skapninger der når jeg er borte....Rydder og pakker for harde livet her...Har kjøpt polet ...så nå er jeg klar for å reise avgårde i morgen...
        har du kjøpt polet ? jaha betalte du mye for det ?? hehehe
        Du må ta med deg din bærbare, så du kan komme inn på forumet å fortelle oss hvordan ferien din e Ernie
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

Visste ikke at de var så ville etter å lure hverandre der hehe
          Hehe når du sier det så tror jeg faktisk at jeg har blitt lurt noen ganger her i denne byen ja

Comment

• Originally posted by jakobine
            har du kjøpt polet ? jaha betalte du mye for det ?? hehehe
            Du må ta med deg din bærbare, så du kan komme inn på forumet å fortelle oss hvordan ferien din e Ernie
            Jepp det er nok eneste grunnen til at jeg får ferie er at den er med ...

Comment

Jepp det er nok eneste grunnen til at jeg får ferie er at den er med ...
              ja dem vet hva dem har, og vet jo ikke hva dem får, så jeg skjønner at dem ikke kan slippe deg på ferie uten da.. hehe
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

ja dem vet hva dem har, og vet jo ikke hva dem får, så jeg skjønner at dem ikke kan slippe deg på ferie uten da.. hehe
                Ja men jeg har mitt eget firma og tenke på og da.. Nå har jeg vasket alle klær ferdig hengt dem opp og ... ...så nå er jeg nesten klar for å reise..bare bilen igjen å rydde litt nå så er allt ok...

Comment

Ja men jeg har mitt eget firma og tenke på og da.. Nå har jeg vasket alle klær ferdig hengt dem opp og ... ...så nå er jeg nesten klar for å reise..bare bilen igjen å rydde litt nå så er allt ok...
                  ja da er du heldig.. her går alt til pisus her.. jeg har hatt oversvømmelse jeg.. *sukk* Jeg glemte å legge slangen hvor vannet til vaskemaskinen skal ut opp i vasken igjen etter jeg hadde vasket opp.. (noe jeg aldri glemmer) og visp der var vannet ut over hele gulvet på kjøkkenet mitt gitt.. har fått opp vannet men ikke bra.. tenk om naboen har fått vannbulk i taket.. huff og huff.. men hehe og hehe .. sorry
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Hei hei, jaja det er noen som har det, ferie og all ting, hrmf!
                    :kastkyss:

Comment

Hei hei, jaja det er noen som har det, ferie og all ting, hrmf!
                      hehe ja det er noen som har det.. er du på jobb nå ?
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

ja da er du heldig.. her går alt til pisus her.. jeg har hatt oversvømmelse jeg.. *sukk* Jeg glemte å legge slangen hvor vannet til vaskemaskinen skal ut opp i vasken igjen etter jeg hadde vasket opp.. (noe jeg aldri glemmer) og visp der var vannet ut over hele gulvet på kjøkkenet mitt gitt.. har fått opp vannet men ikke bra.. tenk om naboen har fått vannbulk i taket.. huff og huff.. men hehe og hehe .. sorry
                        Huffda, du skulle fått en rørlegger til å legge opplegg til slangene på en annen måte så du kan slippe å huske på det der.

Comment

ja da var det vel flaks at du gikk i bikinien for å beundre den ny anskaffede brun fargen ...HAHAHAH ...hehehe nå skal jeg opp og rydde litt i bilen min...kaste litt boss og tørke litt av den inni...

Comment

Huffda, du skulle fått en rørlegger til å legge opplegg til slangene på en annen måte så du kan slippe å huske på det der.
                            ja jeg vet, men det blir for dyrt for øyeblikket.. men jeg skal nok få det gjort
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

ja da var det vel flaks at du gikk i bikinien for å beundre den ny anskaffede brun fargen ...HAHAHAH ...hehehe nå skal jeg opp og rydde litt i bilen min...kaste litt boss og tørke litt av den inni...
                              Jeg er IKKE noe særlig brun .. fjasus.. hehe og hadde jeg gått i bikini så hadde jeg npk frøset nå ja.. er ikke så varmt da.. hehe men jeg har fått bittelitt farge
                              Trø forsiktig! i veien!

Comment

hehe ja det er noen som har det.. er du på jobb nå ?
                                Nei jeg kom hjem i 16tiden , men har vært litt ute og måtte slappe av litt etterpå, hadde en ekstra tøff dag på jobb, men nå skal jeg ta det helt med ro en stund

Comment

Working...
                                X