Originally posted by Lissabon
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Comment
-
utenom oversvømmelsen.. så har dagen vært opp og ned faktiskOriginally posted by LissabonJa sånn er det, jaja, hatt en bra dag da?
du kan si at i dag har vært en liten stress dag.. der alt er gått gale egentligt.. hehe håper dagen i morgen blir bedre.. da jeg endelig skulle sette meg ned og slappe av og se på tv, så var der bare syke ting på det.. så da gikk jeg på terassen og hørte på en av naboene som har fest.. hehe og følte meg ensomme hahaha
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
hehe folk i feriemodus har en tedens til å glemme sånt ja..Originally posted by ErnieHmm denne skjønte jeg ikke ...hahahaha men så er jeg i ferie modus...hahaha ...nå er bilen klar ...
Men en ting.. Ernie.. nå har du vasket og stelt og syrt.. og alt er klart.. men har du vasket og gjort deg selv klar ?? hehehe
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Nei nå skal jeg ha meg en liten time på sykkelen og så dusje og i seng...Da er jeg også klar som et egg...Spelsk som aldri før ..til og med gitaren er pakket....Originally posted by jakobinehehe folk i feriemodus har en tedens til å glemme sånt ja..
Men en ting.. Ernie.. nå har du vasket og stelt og syrt.. og alt er klart.. men har du vasket og gjort deg selv klar ?? hehehe 
Comment
-
Det høres bra ut. du er i skikkelig ferie modus du jo.. hehehe Håper bare været blir sånn noenlunne for deg da ernieOriginally posted by ErnieNei nå skal jeg ha meg en liten time på sykkelen og så dusje og i seng...Da er jeg også klar som et egg...Spelsk som aldri før ..til og med gitaren er pakket....

om dagen og
på kveldene
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Jepp Kjempe ferie modus...men nå må jeg kvitte meg med litt enegi så jeg kan komme meg til køys.Jeg tar meg noen minutter på romaskinene også.. så ryker nok all energien rett vest ......heheheOriginally posted by jakobineDet høres bra ut. du er i skikkelig ferie modus du jo.. hehehe Håper bare været blir sånn noenlunne for deg da ernie
om dagen og
på kveldene 
Har noen Hørt fra Samuel ...eller er han helt offline denne uken
Comment
-
Jaja stress blir det litt innimellom ja, Noen planer for helga da?Originally posted by jakobineutenom oversvømmelsen.. så har dagen vært opp og ned faktisk
du kan si at i dag har vært en liten stress dag.. der alt er gått gale egentligt.. hehe håper dagen i morgen blir bedre.. da jeg endelig skulle sette meg ned og slappe av og se på tv, så var der bare syke ting på det.. så da gikk jeg på terassen og hørte på en av naboene som har fest.. hehe og følte meg ensomme hahaha
:kastkyss:
Comment
-
Ja gjør det duOriginally posted by ErnieJepp Kjempe ferie modus...men nå må jeg kvitte meg med litt enegi så jeg kan komme meg til køys.Jeg tar meg noen minutter på romaskinene også.. så ryker nok all energien rett vest ......hehehe
Har noen Hørt fra Samuel ...eller er han helt offline denne uken 
jeg selv skal i dysjen.. etter all kavet med oversvømmelsen min
nei har ikke hørt noe fra Samuel.. så han koser seg nok på sin ferie han og
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Nei planer har jeg sluttet med hehehe jeg lever i impulsmodus for tidenOriginally posted by LissabonJaja stress blir det litt innimellom ja, Noen planer for helga da?
Så jeg får se hva dagen bringer meg i morgen, håper det blir noe positivt og ikke mer vann hehe
Du da? skal du ut på byen ?
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Ja vi får håpe du slipper mer vann nå hehe, joda jeg tenkte jeg skulle ta en tur på bar i morgen, ser ut til det iallefall.Originally posted by jakobineNei planer har jeg sluttet med hehehe jeg lever i impulsmodus for tiden
Så jeg får se hva dagen bringer meg i morgen, håper det blir noe positivt og ikke mer vann hehe
Du da? skal du ut på byen ?
:kastkyss:
Comment

Comment