Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Lissabon
    Nei jeg kom hjem i 16tiden , men har vært litt ute og måtte slappe av litt etterpå, hadde en ekstra tøff dag på jobb, men nå skal jeg ta det helt med ro en stund
    ja det skjønner jeg godt, en tøff dag på jobb kan ta piffen ut av hvem som helst. det er jo ditt halve livet sitt jobben mener jeg
    Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
      ja det skjønner jeg godt, en tøff dag på jobb kan ta piffen ut av hvem som helst. det er jo ditt halve livet sitt jobben mener jeg
      Ja sånn er det, jaja, hatt en bra dag da?
      :kastkyss:

Comment

Hmm denne skjønte jeg ikke ...hahahaha men så er jeg i ferie modus...hahaha ...nå er bilen klar ...
        Ekte lidenskap har ET navn

Comment

Ja sånn er det, jaja, hatt en bra dag da?
          utenom oversvømmelsen.. så har dagen vært opp og ned faktisk du kan si at i dag har vært en liten stress dag.. der alt er gått gale egentligt.. hehe håper dagen i morgen blir bedre.. da jeg endelig skulle sette meg ned og slappe av og se på tv, så var der bare syke ting på det.. så da gikk jeg på terassen og hørte på en av naboene som har fest.. hehe og følte meg ensomme hahaha
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Ernie
            Hmm denne skjønte jeg ikke ...hahahaha men så er jeg i ferie modus...hahaha ...nå er bilen klar ...
            hehe folk i feriemodus har en tedens til å glemme sånt ja.. Men en ting.. Ernie.. nå har du vasket og stelt og syrt.. og alt er klart.. men har du vasket og gjort deg selv klar ?? hehehe
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

hehe folk i feriemodus har en tedens til å glemme sånt ja.. Men en ting.. Ernie.. nå har du vasket og stelt og syrt.. og alt er klart.. men har du vasket og gjort deg selv klar ?? hehehe
              Nei nå skal jeg ha meg en liten time på sykkelen og så dusje og i seng...Da er jeg også klar som et egg...Spelsk som aldri før ..til og med gitaren er pakket....

Comment

Nei nå skal jeg ha meg en liten time på sykkelen og så dusje og i seng...Da er jeg også klar som et egg...Spelsk som aldri før ..til og med gitaren er pakket....
                Det høres bra ut. du er i skikkelig ferie modus du jo.. hehehe Håper bare været blir sånn noenlunne for deg da ernie om dagen og på kveldene
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Det høres bra ut. du er i skikkelig ferie modus du jo.. hehehe Håper bare været blir sånn noenlunne for deg da ernie om dagen og på kveldene
                  Jepp Kjempe ferie modus...men nå må jeg kvitte meg med litt enegi så jeg kan komme meg til køys.Jeg tar meg noen minutter på romaskinene også.. så ryker nok all energien rett vest ......hehehe Har noen Hørt fra Samuel ...eller er han helt offline denne uken

Comment

utenom oversvømmelsen.. så har dagen vært opp og ned faktisk du kan si at i dag har vært en liten stress dag.. der alt er gått gale egentligt.. hehe håper dagen i morgen blir bedre.. da jeg endelig skulle sette meg ned og slappe av og se på tv, så var der bare syke ting på det.. så da gikk jeg på terassen og hørte på en av naboene som har fest.. hehe og følte meg ensomme hahaha
                    Jaja stress blir det litt innimellom ja, Noen planer for helga da?

Comment

Jepp Kjempe ferie modus...men nå må jeg kvitte meg med litt enegi så jeg kan komme meg til køys.Jeg tar meg noen minutter på romaskinene også.. så ryker nok all energien rett vest ......hehehe Har noen Hørt fra Samuel ...eller er han helt offline denne uken
                      Ja gjør det du jeg selv skal i dysjen.. etter all kavet med oversvømmelsen min nei har ikke hørt noe fra Samuel.. så han koser seg nok på sin ferie han og
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

Jaja stress blir det litt innimellom ja, Noen planer for helga da?
                        Nei planer har jeg sluttet med hehehe jeg lever i impulsmodus for tiden Så jeg får se hva dagen bringer meg i morgen, håper det blir noe positivt og ikke mer vann hehe Du da? skal du ut på byen ?
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

Nei planer har jeg sluttet med hehehe jeg lever i impulsmodus for tiden Så jeg får se hva dagen bringer meg i morgen, håper det blir noe positivt og ikke mer vann hehe Du da? skal du ut på byen ?
                          Ja vi får håpe du slipper mer vann nå hehe, joda jeg tenkte jeg skulle ta en tur på bar i morgen, ser ut til det iallefall.

Comment

• hei Samuel, ser du er på.. har du en strålende semester ? *kram*
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

Ja vi får håpe du slipper mer vann nå hehe, joda jeg tenkte jeg skulle ta en tur på bar i morgen, ser ut til det iallefall.
                              åå håper du får en fin kveld ute Lissabon.. det fortjener du
                              Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Matti Do you want to party?...hehe nå forsvinner jeg ...kommer kanskje tilbake når jeg er utslitt...hehehe

Comment

Working...
                                X