Hei hei, har dere en hyggelig kveld der hjemme? Kommer innom fra tid til annen
Ja, fast det är nog första gången jag upplevt mitt hem som att hamna mitt i en smältugn efter att ha varit ute och fått enormt mycket frisk och sval luft i sig. Fönstret som skulle vädrat ut hade smällt igen så det var inte så lyckat
Ja, fast det är nog första gången jag upplevt mitt hem som att hamna mitt i en smältugn efter att ha varit ute och fått enormt mycket frisk och sval luft i sig. Fönstret som skulle vädrat ut hade smällt igen så det var inte så lyckat
ojoj, ja det høres hett ut, stor forskjell til her da, det har regnet hele dagen og vært ganske svalt egentlig.
ojoj, ja det høres hett ut, stor forskjell til her da, det har regnet hele dagen og vært ganske svalt egentlig.
Joda Lissabon jeg har en grei nok kveld her jeg, var ute en time og gikk tur, men alt var veldig lummert her, og himmelen ble plutselig kålsvart, så nå kommer vel regnet og lyn og torden snart kan jeg tenke meg.. huff og huff.. jeg som er livredd lyn og torden *grøss*
Joda Lissabon jeg har en grei nok kveld her jeg, var ute en time og gikk tur, men alt var veldig lummert her, og himmelen ble plutselig kålsvart, så nå kommer vel regnet og lyn og torden snart kan jeg tenke meg.. huff og huff.. jeg som er livredd lyn og torden *grøss*
Ja jeg er jo ikke så redd for sånt jeg da, jeg kjørte fra hytta her om dagen og da kjørte jeg inn i et tordenvær oppe på fjellet som var ganske mektig. Plutselig slo lynet ned rett ved siden av bilen idet jeg suste forbi, jeg skvatt litt og alt lyste opp et øyeblikk, men spesielt redd ble jeg ikke. men hadde jeg vært på fottur der akkurat da hadde jeg nok ikke vært så tøff nei.
Ja jeg er jo ikke så redd for sånt jeg da, jeg kjørte fra hytta her om dagen og da kjørte jeg inn i et tordenvær oppe på fjellet som var ganske mektig. Plutselig slo lynet ned rett ved siden av bilen idet jeg suste forbi, jeg skvatt litt og alt lyste opp et øyeblikk, men spesielt redd ble jeg ikke. men hadde jeg vært på fottur der akkurat da hadde jeg nok ikke vært så tøff nei.
Bilen er jo den tryggeste plassen man kan være da. men jeg må si jeg er ikke noe rå tøff person når det gjelder slike ting jeg da Lissabon.. jeg er ei pysa
Hvordan er formen din da Lissabon? er magen vrang enda ?
Jeg har hatt det fryktelig travel etter jeg kom fra ferie og i går skulle jeg ta meg en lang avslappende sykkeltur etter jeg hadde sykklet i et par timer pungterte jeg på bakhjulet og måtte leie sykkelen hjem...Jeg hadde ikke mobil eller penger kun en vannflaske ..jeg gikk i nesten fem timer for å komme hjem igjen hmmm er ikke det trening så vet ikke jeg
PS har gangsperr i hver eneste muskel jeg har i kroppen ....så i dag skal jeg sitte rolig her på kontoret...
LITT FREDAGS MORRO
Dette skjedde med meg på en stor parkerings plass og jeg mener selv at jeg er en av den mer oppmerksomme typen så det kan skje deg også!
Slik virker svindelnummeret:
To unge (ca. 18-årige) piker kommer bort til bilen din mens du driver og pakker ned varene dine. De begynner å pusse/vaske frontruten din mens brystene deres holder på å falle ut av de små t-shirtene deres.
Det er umulig å ikke se på, spesielt i denne varmen, og når du deretter tilbyr dem noen kroner for innsatsen, avslår de og ber om skyss til neste supermarked istedet. Du sier selvfølgelig ja, og de hopper ombord.
Når du kjører ut fra parkeringsplassen begynner de å ha sex med hverandre. Så kravler en av dem over på forsetet og begynner å tilfredsstille deg oralt mens den andre stjeler lommeboken din.
Jeg fikk min lommebok stjålet søndag, mandag, to ganger tirsdag, onsdag, tre ganger torsdag, og igjen to ganger fredag.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment