Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Samuel sin fanklubb

Originally posted by Lissabon
    Hei hei i klubben. Idag er jeg i bedre shape enn igår, men magen krangler litt enda. Håper dere får en fin kveld
    Så bra du er bedre Lissabon da få du se å komme inn her i løpet av kvelden da vet du
    Trø forsiktig! i veien!

Comment

Hei hei, har dere en hyggelig kveld der hjemme? Kommer innom fra tid til annen
      :kastkyss:

Comment

Hei hei, har dere en hyggelig kveld der hjemme? Kommer innom fra tid til annen
        Ja, fast det är nog första gången jag upplevt mitt hem som att hamna mitt i en smältugn efter att ha varit ute och fått enormt mycket frisk och sval luft i sig. Fönstret som skulle vädrat ut hade smällt igen så det var inte så lyckat
        -

Comment

Originally posted by TMM
          Ja, fast det är nog första gången jag upplevt mitt hem som att hamna mitt i en smältugn efter att ha varit ute och fått enormt mycket frisk och sval luft i sig. Fönstret som skulle vädrat ut hade smällt igen så det var inte så lyckat
          ojoj, ja det høres hett ut, stor forskjell til her da, det har regnet hele dagen og vært ganske svalt egentlig.

Comment

ojoj, ja det høres hett ut, stor forskjell til her da, det har regnet hele dagen og vært ganske svalt egentlig.
            Joda Lissabon jeg har en grei nok kveld her jeg, var ute en time og gikk tur, men alt var veldig lummert her, og himmelen ble plutselig kålsvart, så nå kommer vel regnet og lyn og torden snart kan jeg tenke meg.. huff og huff.. jeg som er livredd lyn og torden *grøss*
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

Originally posted by jakobine
              Joda Lissabon jeg har en grei nok kveld her jeg, var ute en time og gikk tur, men alt var veldig lummert her, og himmelen ble plutselig kålsvart, så nå kommer vel regnet og lyn og torden snart kan jeg tenke meg.. huff og huff.. jeg som er livredd lyn og torden *grøss*
              Ja jeg er jo ikke så redd for sånt jeg da, jeg kjørte fra hytta her om dagen og da kjørte jeg inn i et tordenvær oppe på fjellet som var ganske mektig. Plutselig slo lynet ned rett ved siden av bilen idet jeg suste forbi, jeg skvatt litt og alt lyste opp et øyeblikk, men spesielt redd ble jeg ikke. men hadde jeg vært på fottur der akkurat da hadde jeg nok ikke vært så tøff nei.

Comment

Ja jeg er jo ikke så redd for sånt jeg da, jeg kjørte fra hytta her om dagen og da kjørte jeg inn i et tordenvær oppe på fjellet som var ganske mektig. Plutselig slo lynet ned rett ved siden av bilen idet jeg suste forbi, jeg skvatt litt og alt lyste opp et øyeblikk, men spesielt redd ble jeg ikke. men hadde jeg vært på fottur der akkurat da hadde jeg nok ikke vært så tøff nei.
                Bilen er jo den tryggeste plassen man kan være da. men jeg må si jeg er ikke noe rå tøff person når det gjelder slike ting jeg da Lissabon.. jeg er ei pysa
                Hvordan er formen din da Lissabon? er magen vrang enda ?
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

hehehe kan ikke fordet, men han herre får meg til å le med sine musikkvideoer .. hehehe
                  http://video.google.com/videoplay?do...genre%3Acomedy
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

hahahahaha eller denne
                    Trø forsiktig! i veien!

Comment

Her inne er det jo stillere enn det må være i graven.. hvor er alle sammen ? hmm
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

hehehe kan ikke fordet, men han herre får meg til å le med sine musikkvideoer .. hehehe
                        Haha prøøøøver å holde meg alvorlig, men det gikk ikke....

Comment

Hehehe Shakira Shakira....

Comment

Her inne er det jo stillere enn det må være i graven.. hvor er alle sammen ? hmm
                            Jeg ble litt opptatt igår, det foregår jo litt av hvart i livet mitt akkurat nå, men vi snakkes

Comment

Dette er noen av de cooleste gutta på youtube for tiden, jeg er blodfan og vil gjerne bli groupien deres
                              http://www.youtube.com/watch?v=pv5zWaTEVkI

Ellers er ligger det flere videoer med Samuel i som jeg har lagt inn der, bare gå inn og søk på mitt nick eller sjekk ut den siste jeg har lagt inn
                              http://www.youtube.com/watch?v=M6oao1_JKBA
                              Last edited by Lissabon; 2006-08-03, 11:40.

Comment

Hei!
                                HURRA DET ER HELG !!!!

Jeg har hatt det fryktelig travel etter jeg kom fra ferie og i går skulle jeg ta meg en lang avslappende sykkeltur etter jeg hadde sykklet i et par timer pungterte jeg på bakhjulet og måtte leie sykkelen hjem...Jeg hadde ikke mobil eller penger kun en vannflaske ..jeg gikk i nesten fem timer for å komme hjem igjen hmmm er ikke det trening så vet ikke jeg
                                PS har gangsperr i hver eneste muskel jeg har i kroppen ....så i dag skal jeg sitte rolig her på kontoret...

LITT FREDAGS MORRO

Dette skjedde med meg på en stor parkerings plass og jeg mener selv at jeg er en av den mer oppmerksomme typen så det kan skje deg også!

Slik virker svindelnummeret:
                                To unge (ca. 18-årige) piker kommer bort til bilen din mens du driver og pakker ned varene dine. De begynner å pusse/vaske frontruten din mens brystene deres holder på å falle ut av de små t-shirtene deres.
                                Det er umulig å ikke se på, spesielt i denne varmen, og når du deretter tilbyr dem noen kroner for innsatsen, avslår de og ber om skyss til neste supermarked istedet. Du sier selvfølgelig ja, og de hopper ombord.
                                Når du kjører ut fra parkeringsplassen begynner de å ha sex med hverandre. Så kravler en av dem over på forsetet og begynner å tilfredsstille deg oralt mens den andre stjeler lommeboken din.
                                Jeg fikk min lommebok stjålet søndag, mandag, to ganger tirsdag, onsdag, tre ganger torsdag, og igjen to ganger fredag.

Så pass på!
                                Ekte lidenskap har ET navn

Comment

Working...
                                X