Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Reisebrev fra Lissabon
Hei hei, nå har jeg funnet en ny internettkafe, denne gangen i Borlänge, vi har hatt en fin reise, jeg har shoppet masse(min yndlingssyssel, hehe) og så har vi spist mye god mat og badet.
Hotellene har värt bra og väret har värt varmt og fint. Den eneste nedturen har värt at jeg startet turen med å få masse insektbitt, jeg må ha ligget på magen uten teppe på det varme rommet da monstrene gikk til kollektivt angrep. Det var en pine å sitte i bilen da vi kjörte det lengste strekket med vonde oppsvullne kuler bak på lårene, men det er bedre nå så det blir ok når vi skal begynne å kjöre tilbake imorgen.
Ha en fin lördagskveld der ute
Hei så lenge
:kastkyss:Comment
-
Sv: Samuel sin fanklubb
Ha en fin helg da, og gjör ikke noe jeg ikke ville gjort...hmm
...eh...nei ikke gjör det heller, for jeg er troendes til litt av hvert
-
hej hej tack så mycket
det flyter på som vanligt før mig och lite vanliga fester he he.
ja du JRS sidan ær tyværr lite svårt før mig att hinna med just nu før jag har inte tillgång till internet hela tiden och en bra dator.. så fort jag har fixat det så kommer det att hænda saker på jrs sidan igen...,
kram
Comment
-
Hei Samuel, fint å høre fra deg, nå er det snart 1000 visninger på youtube på din video til Britthej hej tack så mycket
ja du JRS sidan ær tyværr lite svårt før mig att hinna med just nu før jag har inte tillgång till internet hela tiden och en bra dator.. så fort jag har fixat det så kommer det att hænda saker på jrs sidan igen...,
kram
-
Hei!
Da har jeg hatt nok en fin helg i Haugesund på SildaJazzen men av en eller annen grun er det ikke en jazz låt som går og surrer i hodet mitt det er Ircboten Anna som surrer og surrer der...
Ellers så føler jeg meg som om toget har kjørt over meg, Jeg ble løpt ned av politiet, de løp etter en eller anne fyr men de løp meg rett ned i iveren sin, jeg skallet hodet i bakken og svimte vist av et øyeblikk. Men nå er jeg nesten like hel igje men har fortsatt hodepine og et stygt sår på albuen.Comment
-
Jepp jeg tenker du koser deg med alle lekenehej hej tack så mycket
kram
...og med litt vanlige fester
haha...
Håper du har fått ristet litt av BigBrother Feberen av deg så du får få litt av ditt NORMALE liv tilbake, du og din bedre halvdel må kose dere mye resten av denne fine sommeren
Comment
-
Neimen! Herregud ernie!Hei!
Da har jeg hatt nok en fin helg i Haugesund på SildaJazzen men av en eller annen grun er det ikke en jazz låt som går og surrer i hodet mitt det er Ircboten Anna som surrer og surrer der...
Ellers så føler jeg meg som om toget har kjørt over meg, Jeg ble løpt ned av politiet, de løp etter en eller anne fyr men de løp meg rett ned i iveren sin, jeg skallet hodet i bakken og svimte vist av et øyeblikk. Men nå er jeg nesten like hel igje men har fortsatt hodepine og et stygt sår på albuen.
Nå blir jeg bekymret.
Det hørtes dramatisk ut, huff! Pass på å ta det bittelitte grann med ro nå da. Kanskje du har litt hjernerystelse. Da er det bra å hvile litt.God bedring!
-
Ikke kjekt å høre at du fremdeles har vondt i hodet ditt ErnieHei!
Ellers så føler jeg meg som om toget har kjørt over meg, Jeg ble løpt ned av politiet, de løp etter en eller anne fyr men de løp meg rett ned i iveren sin, jeg skallet hodet i bakken og svimte vist av et øyeblikk. Men nå er jeg nesten like hel igje men har fortsatt hodepine og et stygt sår på albuen.
Du må hvile deg mye.
Har funnet Ircboten Anna for deg her
[I][COLOR=darkred]TrComment
-
hehe, hører det er ircboten anna det går på for tiden, holder meg unna henne litt jeg, har akkurat fått henne AV hjernen!Ikke kjekt å høre at du fremdeles har vondt i hodet ditt Ernie
Du må hvile deg mye.

-
Fint! nå ble jeg sååå mye verre ...hahahahaIkke kjekt å høre at du fremdeles har vondt i hodet ditt Ernie
Du må hvile deg mye.

kadunk kadunk kadunk
jag kjenner en bot ...kadunk kadunk kadunk
Anna Anna heter hon....kadunk kadunk kadunk Hjeeeeeeelp ...
Comment
-
Hahaha
nei det var nok ikke rett sort medisin det der
pass deg så du ikke blir i like snurrete shape som vår lille Britney http://www.youtube.com/watch?v=1LILp1iyKVg samme hva hun går på, jeg vil IKKE ha det!
-
Huff typiskt meg, ville jo bare finne den til deg for å gjøre alt bedre, og så ender jeg me å gjøre alt verre (jeg skjems)
Jeg skal
for å få symatismerter med deg heller jeg, og anbefaler at du gjør sånn
når du hører Ircboten Anna.
-
Nei det var nok ikke helt den rette medisinen for han det nei.. huff .Hahaha
nei det var nok ikke rett sort medisin det der
pass deg så du ikke blir i like snurrete shape som vår lille Britney http://www.youtube.com/watch?v=1LILp1iyKVg samme hva hun går på, jeg vil IKKE ha det!
Og hun Britney, var jo mer forvirra enn meg på en god dag jo.. hahahaha ¨jeg trudde ikke det gikk ann jeg.. hahaha

Comment