Originally posted by Ernie
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
ja men da er det jo bare for deg å si at sorry jeg har et problem.. to damer nekter meg til å være med dere.. så kan du se fotballkampene dine.. pluss du kan være her med ossOriginally posted by ErnieEt mye større problem er fotball kampene ...som jeg går glipp av...det er py det...
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
ja blir nok fotball for alle penga her i huset og.. når sønnen min og kameratene samler seg.. heheOriginally posted by ErnieI morgen er det:
15.00 Gruppe B England - Paraguay denne må jeg se
18.00 Gruppe B Trinidad og Tobago - Sverige denne kan jeg spille inn og se når jeg kommer hjem...
21.00 Gruppe C Argentina - ElfenbenskystenTrø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Dere er vel ute og flørter dere hahahaha..du skal jo ha besøk du ...og har ikke tid å være her...Originally posted by jakobineja men da er det jo bare for deg å si at sorry jeg har et problem.. to damer nekter meg til å være med dere.. så kan du se fotballkampene dine.. pluss du kan være her med oss

Comment
-
jeg er jo her fordi jeg er her jeg..Originally posted by ErnieDere er vel ute og flørter dere hahahaha..du skal jo ha besøk du ...og har ikke tid å være her...
etter dem har spist så blir det ikke plass til meg en gang.. dem skal jo se fotballkampene jo.. hehe
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
okay da...kanskje dere skal ut etterpå ..du vet ungdommer er rastløse..og de drar deg vel med..hehehe...nå skla jeg krype til køys jeg sovner neste her...Originally posted by jakobinejeg er jo her fordi jeg er her jeg..
etter dem har spist så blir det ikke plass til meg en gang.. dem skal jo se fotballkampene jo.. hehe
Comment
-
ja dem klarer det vel om ingen er her inne. men jeg tror ikke det.. jeg ønsker kun å være 2 plasser jeg.. fortiden.. så det såOriginally posted by Ernieokay da...kanskje dere skal ut etterpå ..du vet ungdommer er rastløse..og de drar deg vel med..hehehe...nå skla jeg krype til køys jeg sovner neste her...
men legg deg du.. det skal jeg og om en stund... legge meg å tenke litt
natta sove godt kjære ernie.. drømm søtt
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
godnatt ...Originally posted by jakobineja dem klarer det vel om ingen er her inne. men jeg tror ikke det.. jeg ønsker kun å være 2 plasser jeg.. fortiden.. så det så
men legg deg du.. det skal jeg og om en stund... legge meg å tenke litt
natta sove godt kjære ernie.. drømm søtt 
Comment
-
Hei mitt på dagen alle som er i tråen og alle som leser tråen
var det i går kveld eller i kveld gjengen skal være på Sami sin club ? finner ikke helt ut av det
Håper dere har en fin dag, med sol og at alt går bra for dere alle i dag og i kveld
Lørdagskveld betyr vel fest og morro for en del, håper dere får det kjekt. men vær forsiktige og ikke ha det for kjekt da.. husk dagen derpå kan være grufull med sin dagenderpå angst for hva dumt vi har funnet på kvelden før
så fest med varsomhet folkens
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Haha jada feste vsomt..hehe hmmmOriginally posted by jakobineHei mitt på dagen alle som er i tråen og alle som leser tråen
var det i går kveld eller i kveld gjengen skal være på Sami sin club ? finner ikke helt ut av det
Håper dere har en fin dag, med sol og at alt går bra for dere alle i dag og i kveld
Lørdagskveld betyr vel fest og morro for en del, håper dere får det kjekt. men vær forsiktige og ikke ha det for kjekt da.. husk dagen derpå kan være grufull med sin dagenderpå angst for hva dumt vi har funnet på kvelden før
så fest med varsomhet folkens 
Det er idag de skal være på sami sin club...www.club-7.no:)
Comment
-
Ok takkerOriginally posted by Ernie
Jeg skrev Varsomt, ikke Vsomt.. som og kan bety voldsomt.. heheheTrø forsiktig!
i veien!
Comment

Comment